c94 Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Februarhjertene 2025 29 Jun 2020 #41 Fenalår !!! Skal ta igjen alt det tapte jeg ikke fikk spist i jula Ser og frem til en god tapas med god vin på siden. Og energidrikke
Fenalår !!! Skal ta igjen alt det tapte jeg ikke fikk spist i jula Ser og frem til en god tapas med god vin på siden. Og energidrikke
Juli85 Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Junibollene 2023 29 Jun 2020 #42 Kjøttmeis skrev: Joda, en går fint, bare ikke de første seks ukene. Folkeopplysningen har en fin episode om alkohol og amming. Klikk for å utvide … Sa han ikke der at det heller ikke er noe forskning som sier at det er farlig de første seks ukene?
Kjøttmeis skrev: Joda, en går fint, bare ikke de første seks ukene. Folkeopplysningen har en fin episode om alkohol og amming. Klikk for å utvide … Sa han ikke der at det heller ikke er noe forskning som sier at det er farlig de første seks ukene?
Juli85 Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Junibollene 2023 30 Jun 2020 #43 Gleder meg veldig til brie og spekemat