Drømmeferie?

Jeg har så mange steder jeg vil besøke!:rolleyes: Et varmt sted med klart vann og eksotisk følelse, Vietnam, Afrika- drar gjerne tilbake til Zanzibar, Australia, Japan (som flere her har nevnt), Ranchferie i USA kombinert med roadtrip, også Svalbard:joyful:

Stemmer det [emoji14] det var spesielt gøy å følge med på ved takeoff og landing :)
Ja, ikke så morsomt underveis, spesielt ikke midt på natta [emoji14]
Hvilken strekning fløy du?

Ja, ikke så morsomt underveis, spesielt ikke midt på natta [emoji14]
Hvilken strekning fløy du?
Fløy den først på strekning Paris- Singapore (og på returen), via Singapore Airlines. Så tok vi en av Emirates sine på strekket Brisbane-Singapore [emoji14] siste to var nattstrekk

Du da?

Var på drømmeferien etter at vi giftet oss, var borte i 6 uker og besøkte Singapore, Japan, Sør-Korea, Vietnam og Kambodsja. Kunne gjerne tenkt meg å se mer av Asia, kanskje blir det Laos neste gang vi drar til Vietnam.

Når vi får anledning til å dra på voksenferie håper jeg det blir til Santorini for å bo på Anastasis Apartments :cat:

Fløy den først på strekning Paris- Singapore (og på returen), via Singapore Airlines. Så tok vi en av Emirates sine på strekket Brisbane-Singapore [emoji14] siste to var nattstrekk

Du da?
Singapore-Frankfurt. Sykt imponert over boardinga!

Bora bora [emoji173] vi har lyst til å reise på bryllupsreise der, bare synd jeg ikke liker å fly [emoji23] 52 timer - aldri!! Håper på en superjet snart...

Å, har veldig lyst til å se Botswana også. Eller Namibia, eller begge landene.

Singapore-Frankfurt. Sykt imponert over boardinga!
Ikke sant! Her snakker man asiatisk disiplin! Synes det var imponerende, spesielt hvordan de taklet stressede franskmenn i Paris - skulle ikke komme her og komme her [emoji14]

Drømmeferien min er å reise tilbake til Hawaii og Maldivene :Heartred etter jeg fikk barn har det ikke vært så lange reiser og naturlig nok har reisene vært mer rettet mot den lille.

Italia er favoritten :happy:
Men har lyst å oppleve Asia og sør Amerika også! Har vært i Thailand en gang som 10 åring, husker ikke så mye av det annet enn at det var veldig fint!!

Vi har snart runda Europa ([emoji38]), så da må vi vel se litt vestover tenker jeg. Politisk engasjert som jeg er nekter jeg dog å dra til USA så lenge Trump sitter i det hvite hus... Sør-Amerika virker spennende, men der har vi Zika-problematikken...

Nei, gudene veit. Akkurat nå drømmer jeg om Portugal! :)

Galapagos, Antarktis, Island, Svalbard og Grønland står høyt på min liste!
Jeg er veldig glad i sol og varme også, men det er bare helt fantastisk å dra steder og oppleve den ville og (nogenlunde) urørte naturen! :Heartpink

Sri Lanka kunne jeg også veldig tenkt meg, og for en sol og bad ferie hadde sikkert Maldivene vært helt ok, men neppe for mer enn en uke, da hadde jeg kjedet vettet av meg :knegg:

Sri lanka og maldivene kan fint kombineres :) det er bare en bitteliten lokal flytur mellom de to :)

Er så mange steder! Maldivene, Bora Bora, safari i Afrika, diverse steder i USA (Disney world), Thailand. Kunne egentlig tenkt meg og reise verden rundt.

DISNEYWORLD :) Det er drømmen!
Drømmen er å kunne ta med alle barna til Disney world! Har vært der selv i en alder av over 20 år og bare gleder meg til å reise tilbake [emoji1] men da gjerne med alle barna og full pakke altså!

Jeg vil så gjerne tilbake til mauritius og gjerne oppleve Maldivene, kapp Verde, Dubai og New Zealand og ikke minst Australia og mange plasser i USA.

Jeg vil så gjerne tilbake til mauritius og gjerne oppleve Maldivene, kapp Verde, Dubai og New Zealand og ikke minst Australia og mange plasser i USA.
Mauritius er jo helt fantastisk! Var der ikke så lenge, men for et sted. Fløy deretter over til La Réunion, helt forskjellig type øy [emoji14]

Mauritius er jo helt fantastisk! Var der ikke så lenge, men for et sted. Fløy deretter over til La Réunion, helt forskjellig type øy [emoji14]
Helt fantastisk sted! Var der en uke på bryllupsreise og kjente jeg skulle ønske vi hadde hatt 2-3 uker [emoji1]

Back
Topp