Hvor går deres drømmeferie? [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå føler jg meg skikkelig glup her, men hva er A380?Hvis jeg vinner i lotto, så har jeg lyst til Australia igjen - og ta A380 igjen ^^
Ellers veldig lyst til Japan og Sør Korea![]()
Absolutt ikke! Jeg bare prøver å få oss litt oppover på skravlekonkurransen. [emoji6][emoji87] Men hva med for eksempel bobiltur Norge rundt? eller å oppholde seg på en gård med hele familien i 2 uker f.eks? Det trenger ikke nødvendigvis å være eksotiskEr jeg rar som ikke har noen drømmeferie? Har flere steder jeg liker og gjerne drar på nytt, men det er ikke noe jeg drømmer om eller "må". Jeg har ingen stor drøm om ferie langt avgårde eller eksotisk. Kjedelig?
Hva er A380? [emoji87]Hvis jeg vinner i lotto, så har jeg lyst til Australia igjen - og ta A380 igjen ^^
Jeg hadde skrevet det om det var drømmen. Men bobil kunne jeg ikke klart. Jeg er litt luksusdyr, så måtte i hvert fall bodd på hotell [emoji23] Jeg har reist ganske mye og mange steder, flest i Europa, men også usa og sør-afrika. Tror jeg fikk flydd litt fra meg i ungdommen. Nå liker jeg helgeturer så jeg ikke er så lenge borte hjemmefra [emoji23]Absolutt ikke! Jeg bare prøver å få oss litt oppover på skravlekonkurransen. [emoji6][emoji87] Men hva med for eksempel bobiltur Norge rundt? eller å oppholde seg på en gård med hele familien i 2 uker f.eks? Det trenger ikke nødvendigvis å være eksotisk![]()
haha, skjønner den altså [emoji85] Vi hadde masse ferier i bobilen til bestemor og bestefar når jeg var liten så i dag foretrekker jeg nok hotell selv, men vil gjerne ta en bobilferie en gang når ungene vil huske etter det. Jeg husker ihvertfall at det var... interessant [emoji87]Jeg hadde skrevet det om det var drømmen. Men bobil kunne jeg ikke klart. Jeg er litt luksusdyr, så måtte i hvert fall bodd på hotell [emoji23] Jeg har reist ganske mye og mange steder, flest i Europa, men også usa og sør-afrika. Tror jeg fikk flydd litt fra meg i ungdommen. Nå liker jeg helgeturer så jeg ikke er så lenge borte hjemmefra [emoji23]
Maldivene i en av de små husene som står midt i havet![]()
Kjempestort passasjerfly med to hele etasjer.Hva er A380? [emoji87]
Japan her og! Hørt veldig mye bra. Men ikke med baby. Om 10 år kanskje?Hvis jeg vinner i lotto, så har jeg lyst til Australia igjen - og ta A380 igjen ^^
Ja, må bli noe såntJapan her og! Hørt veldig mye bra. Men ikke med baby. Om 10 år kanskje?
Hva er A380? [emoji87]
Er nok bare jeg som er litt geek, men er største modellen til Airbus. En helt fantastisk flyopplevelse [emoji14]Kjempestort passasjerfly med to hele etasjer.
Med kamera utenpå som man kan følge med på innenfra, woohoo!Er nok bare jeg som er litt geek, men er største modellen til Airbus. En helt fantastisk flyopplevelse [emoji14]