Drømmeferie?

Er jeg rar som ikke har noen drømmeferie? Har flere steder jeg liker og gjerne drar på nytt, men det er ikke noe jeg drømmer om eller "må". Jeg har ingen stor drøm om ferie langt avgårde eller eksotisk. Kjedelig?

Men sidrn jeg får lyst på alt av mat/kaker av å lese her inne så kanskje jeg finner en drømmeferie av å følge denne tråden [emoji23]

Hvis jeg vinner i lotto, så har jeg lyst til Australia igjen - og ta A380 igjen ^^

Ellers veldig lyst til Japan og Sør Korea :D

Hvis jeg vinner i lotto, så har jeg lyst til Australia igjen - og ta A380 igjen ^^

Ellers veldig lyst til Japan og Sør Korea :D
Nå føler jg meg skikkelig glup her, men hva er A380? :p

Drømmeferien min må være å reise til Hawaii :D Både min og min kjæres drøm (heldigvis), så det må vi få til en gang. Om noen år :p

Er jeg rar som ikke har noen drømmeferie? Har flere steder jeg liker og gjerne drar på nytt, men det er ikke noe jeg drømmer om eller "må". Jeg har ingen stor drøm om ferie langt avgårde eller eksotisk. Kjedelig?
Absolutt ikke! Jeg bare prøver å få oss litt oppover på skravlekonkurransen. [emoji6][emoji87] Men hva med for eksempel bobiltur Norge rundt? eller å oppholde seg på en gård med hele familien i 2 uker f.eks? Det trenger ikke nødvendigvis å være eksotisk ;)

Absolutt ikke! Jeg bare prøver å få oss litt oppover på skravlekonkurransen. [emoji6][emoji87] Men hva med for eksempel bobiltur Norge rundt? eller å oppholde seg på en gård med hele familien i 2 uker f.eks? Det trenger ikke nødvendigvis å være eksotisk ;)
Jeg hadde skrevet det om det var drømmen. Men bobil kunne jeg ikke klart. Jeg er litt luksusdyr, så måtte i hvert fall bodd på hotell [emoji23] Jeg har reist ganske mye og mange steder, flest i Europa, men også usa og sør-afrika. Tror jeg fikk flydd litt fra meg i ungdommen. Nå liker jeg helgeturer så jeg ikke er så lenge borte hjemmefra [emoji23]

Min drømme ferie er å være på hytta. Hehe. Det er så deilig der. Går rett ned en bakke typ 30 meter der er innsjøen. Ungen og bikkja flyr rundt løs hele dagen, ingen biler ingen mennesker bare ro og kos :)

Jeg hadde skrevet det om det var drømmen. Men bobil kunne jeg ikke klart. Jeg er litt luksusdyr, så måtte i hvert fall bodd på hotell [emoji23] Jeg har reist ganske mye og mange steder, flest i Europa, men også usa og sør-afrika. Tror jeg fikk flydd litt fra meg i ungdommen. Nå liker jeg helgeturer så jeg ikke er så lenge borte hjemmefra [emoji23]
haha, skjønner den altså [emoji85] Vi hadde masse ferier i bobilen til bestemor og bestefar når jeg var liten så i dag foretrekker jeg nok hotell selv, men vil gjerne ta en bobilferie en gang når ungene vil huske etter det. Jeg husker ihvertfall at det var... interessant [emoji87]

Akkurat nå har jeg utrolig lyst å dra til galapagos øyene å dykke. Det finnes svære hvalhai på 20 meter der. Mye større enn hvalhai andre steder.

Har også lyst å dra til Kenya på safari

Er nok bare jeg som er litt geek, men er største modellen til Airbus. En helt fantastisk flyopplevelse [emoji14]
Med kamera utenpå som man kan følge med på innenfra, woohoo!

Galapagos, Antarktis, Island, Svalbard og Grønland står høyt på min liste!
Jeg er veldig glad i sol og varme også, men det er bare helt fantastisk å dra steder og oppleve den ville og (nogenlunde) urørte naturen! :Heartpink

Sri Lanka kunne jeg også veldig tenkt meg, og for en sol og bad ferie hadde sikkert Maldivene vært helt ok, men neppe for mer enn en uke, da hadde jeg kjedet vettet av meg :knegg:

Back
Topp