Hvordan er drømmefødselen din? Er jo lite vi kan styre selv dessverre, men hva er liksom drømmescenarioet? 
Her tenker jeg at det hadde vært innmari kjekt om vannet går (da gjerne på do, hjemme hos oss selv) sånn i seks tida på morran, etter en god natts søvn. Så kan riene komme ganske kjapt etter dèt, men jeg satser på at mannen rekker å levere Oliver i bhg mens jeg pakker det siste i fødebagen. Så kan vi dra på sykehuset vettu, hvor det er NULL stress å få parkert selvfølgelig.
Vi får verdens hyggeligste jormdor som har tid til oss hele tiden, hvis det skulle være sånn. Samme rommet som sist får vi også! Og så kan baby komme sånn i ti-elleve tida på formiddagen
Ho kan gjerne komme mens jeg ligger i badekaret, ettersom det ikke funka sist gang. Rifter og revning og lignende tull vil jeg ha meg frabedt. Forventer ingen smertefri fødsel, men noe slikt som sist skal jeg glatt overleve med litt lystgass
Når baby er veid og målt og pusla litt med kan mannen hente Oliver i bhg, ta ham med hjem å spise litt middag før de kommer å besøker oss på sykehuset! Og innen den tid går amminga som en lek.
DET hadde vært noe
Her tenker jeg at det hadde vært innmari kjekt om vannet går (da gjerne på do, hjemme hos oss selv) sånn i seks tida på morran, etter en god natts søvn. Så kan riene komme ganske kjapt etter dèt, men jeg satser på at mannen rekker å levere Oliver i bhg mens jeg pakker det siste i fødebagen. Så kan vi dra på sykehuset vettu, hvor det er NULL stress å få parkert selvfølgelig.
Vi får verdens hyggeligste jormdor som har tid til oss hele tiden, hvis det skulle være sånn. Samme rommet som sist får vi også! Og så kan baby komme sånn i ti-elleve tida på formiddagen
DET hadde vært noe