Drømme tråd

Her en natt drømte jeg at jeg var gravid med en katt, katten kom den og jeg la den i bilen for at jeg skulle på butikke. Fikk kjeft for at jeg hadde lagt den i bilen, men hadde ikke mulighet til og ta vare på "babyen" akkurat da så gikk ut i bilen og svelga "babyen" så havnet den nede i magen og lå der og sparka i stede. Akkurat som at det var helt normalt og gjøre det sånn :P

I natt drømte jeg t samboeren min absolutt skulle ha kuer på soverommet. En hel flokk... Og så kom det noen motorsyklister (en hel gjeng) som kjørte rundt inn i stua.

I natt drømte jeg at jeg fant ut at sambo var en superspion.. Og at vi plutselig hadde masse hemmelige rom inne i veggene, som vi måtte gjemme oss i for en ond skapning skulle ta oss :p

I natt drømte jeg at jeg fant ut at sambo var en superspion.. Og at vi plutselig hadde masse hemmelige rom inne i veggene, som vi måtte gjemme oss i for en ond skapning skulle ta oss :p
Haha, huff..mareritt?

Drømte i natt at jeg løp rundt i Italia og skulle telle biler?! Og måtte rapportere inn til folk som bodde på et hotell, hvor veggene var store vindu - så man kunne se rett inn til alle parene som hadde seg (oO). Noen hadde til og med tall tegnet på seg, litt som veddeløpshester

Litt senere skulle jeg føde - men tror underbevisstheten min ikke helt vet hvordan den skal deale med akkurat det - Så hadde visst besvimt og "sovet" meg igjennom hele fødselen.. hvorpå jm spurte om jeg ikke følte meg snytt for opplevelsen ><

Back
Topp