Drømme tråd

Linselusen

Linselusen
Nå er det jo slik at gravide drømmer så mye rart..

Hadde jo vært morsomt å hatt en tråd hvor vi skriver inn rare drømmer vi har underveis?
Kunne jo blitt en morsom og gøy samling etterhvert, og veldig morsomt å se tilbake på?

Kan jo begynne med meg selv fra i natt da...

Jeg drømte at jeg var på en slags leirskole sammen med kollegaen min og skolen til sønnen min.. Begynte med at meg og min kollega fikk i oppdrag om å stå for underholdningen, hvor vi skulle synge en sang... Var en klassiker, men husker ikke helt tittelen.... Men det var helt grusomt for ingen av oss kan synge :p

Litt senere i drømmen skulle klassen til sønnen min vise frem ett arbeid som de i sammen med oss foreldre hadde laget i forbindelse med denne anledningen...
Det Var svært stemningsfylt, med levende lys, utendørs om kvelden og en elv som rant mellom oss, plutselig kom det masse peniser som barna hadde laget i leire eller modellskitt i forskjellige og friske farger, innpakket i fine dekorative bokser nedover elven, til vakker piano musikk... Alle var helt målløse hvor vakkert dette var.. Men jeg syntes det hele var veldig flaut, for jeg viste ikke om penisene, og hadde bare laget en fin boks med en blomst oppi :p

Hmm.. Drømmer veldig veldig mye RART de siste ukene.
Verre enn tidligere. Ellers ikke pleid å huske noen drømmer/drømme mye før svangerskap..

Siste drøm var vel at hele familien og svigerfamilien var på en type camping.
Vi sov i telt. Så at svigerfar hadde våknet på morningen og så ikke helt våken ut.. Han skulle vel på do en tur i morgenkåpa si, men dit kom han ikke. For han satt seg ned på huk rett foran meg på grus og gjorde fra seg..

Skjønner ikke hvor disse drømmene kommer fr :p

Mener det har vært en 'rare drømmer' tråd tidligere men den har nok forsvunnet i mylderet :/

Men kan jo legge til den fra i natt.

Drømte at mannen skulle ta over en dyrepark som var spesialisert i deprimerte pingviner - men når vi dro ned for å se på dem fant vi kun en understimulert oter (at denne var lilla kan man bare se bort ifra :P). Men når den endelig fikk litt oppmerksomhet, så ble den veldig hyperaktiv og virra frem og tilbake i bassenget sitt.

Så måtte vi for en eller annen grunn ta den med på ett tog for å finne de manglende pingvinene...

Hehe. Morsomt...

Helt rart hvor mye jeg drømmer for tiden... Og alt virker så virkelig også... Drømmer at jeg glemmer lege timer og møter, kommer for seint til flyet, at jeg plutselig finner ut at jeg ikke er gravid allikevel, at sambo har funnet seg en Hollywood stjerne han roter med, husker jeg var slik med første mann og... Slet mye med dårlig søvn for jeg våknet mye pgr av det :p men er jo bare morsomt å se tilbake på nå....

Mulig det har vært en annen tråd tidligere :) syntes det er så morsomt med drømmer :p

I går natt drømte jeg at jeg fødte babyen nå, men at den var ferdig utvokst og sprell levende :p (jeg er 12 uker... :p ) og etter fødselen så spiste jeg en blå marsipan-kake som jg fikk i gave av noen jeg ikke kjenner :p etter det, så drømte jeg at babyen vokste alt for fort og at den plutselig var 1 år gammel :p Var helt forvirret da jeg våknet :/

Drømte at en jeg og en gruppe mennesker satte oss i en campingvogn, og satte utfor en stor hoppbakke.. Vogna hadde ski på :P var både voksne og barn med :O var så utrolig virkelig den følelsen av å lande og alt ble knust til pinneved!! Men ingen ble skadet :) og det var masse publikum som klappet for oss.. Merkelig..

drømte at æ fødte...gikk superfort den fødseln! og svigermor var jordmor. etterpå fikk æ ikke se ungen.... så æ viste ikke korsn kjønn det va. samboeren gadd ikke å være med på fødseln for han skulle skru med en kompis. så senere fikk æ endelig se babyen og sku sjekk om d va gutt eller jente, og da møtte det mæ en svææær tissefant (på størrelsen til en voksen mann) under teppet. så tenkte bare at babyen var heldig utstyrt. så sku æ fær å handle nyfødtbleia så begynte svigermor å diskutere og krangle, ho sa at babyen ikke passa nyfødtbleia i mer enn et par tima så æ måtte kjøp voksenbleie heller. så gikk æ og så etter ungen og da var han blitt like lang som senga mi :/

Haha - så morsomt å lese :) ser det er mange som drømmer om barn/fødsel i alle fall ^-^

Jeg drømte i natt at jeg skulle på en ferie i varmere strøk, men jeg gikk hele tiden til "feil side av stranda", der det var shabby og skikkelig dårlige butikker. Der var det en sinnssyk mann som jeg kom i krangel med som forsøkte å drepe meg ved å kaste "vepsebol" (de rosa godteriballene) i bakhodet mitt. Men han traff en annen. Og da ble jeg så sint at jeg begynte å sloss med ham, men han sa at en tiger kom til å drepe meg og så kom det en hvit, stor tiger og gjorde det. Men jeg levde like etterpå..og fikk beskjed av noen "sjefer" av meg om å gå motsatt vei til et 5-stjerners hotell. Der skulle det være flott matbutikk osv inni hotellet.

Jeg drømte at jeg møtte Jo Nesbø i natt, men han så ikke ut som seg selv i det hele tatt. Også spurte han meg masse spørsmål om bøkene sine, og jeg er ikke så fan så han har jeg lest lite av. Ble sykt stressa, og dikta opp plot og karakterer som bare det. Også lagte jeg meg sunn og digg mat, og hadde vannmelon med pasjonsfrukt til dessert. Haha

I går natt drømte jeg at papsen skulle flytte, og at jeg derfor måtte ta med meg alt jeg vil ta vare på. Var så mye, for jeg er glad i arvegods og historie! Vi fylte opp hele den nye leiligheten vår på over 80 kvm med esker hjemmefra, og det var nesten bare baby- og barnestæsj. Stresser så mye i søvne.

Drømte også en natt at min lesbiske venninne ble gravid uten å være utro med kjæresten sin, men kjæresten trodde ikke på henne og slo opp. Skulle treffe venninna mi dagen etter, og hun freaka ut, for hun hadde drømt at hun var gravid sjæl.

Drømmer så mye for tiden! Syke puslespill, og veldig mye rart ca hver natt. Ikke rart jeg våkner sliten :p

I natt drømte jeg at mannen var blitt til en bever - han kunne både snakke, gå oppreist og var relativt overbeskyttende. Måtte godkjenne alle som kom bort for å snakke med oss, ellers gikk han til angrep >< samtidig hadde lillesøsteren min samme problem, men hennes var blitt til et dovent nebbdyr som hun måtte pleie svømmeføttene til (?).

I tillegg måtte vi komme oss til et hotell og en kollega skulle kjøre oss i en campingbil, i helt forferdelig trafikk ><
Var mye annet rart der og - som at jeg fikk en paraply som jeg måtte passe godt på ellers ville verden gå under - tror heller jeg konkluderer med at å se TMNT rett før jeg legger meg kanskje ikke er så lurt :P

Hehehe... Då utrolig morsomt å lese :D

I natt drømte jeg at jeg måtte ut i en ro båt og føde :p kom til en grotte og fødte 4 torsker, som vi tok med oss hjem og spiste :wideyed:
Sambo var såååå fornøyd med "fangsten"..... Haha

Jeg har bare fæle drømmer for tiden. Drømmer enten at jeg er utro eller at samboer er det. Har vondt i meg når jeg våkner, selv om jeg vet at det bare var en drøm

Uff
Jeg har bare fæle drømmer for tiden. Drømmer enten at jeg er utro eller at samboer er det. Har vondt i meg når jeg våkner, selv om jeg vet at det bare var en drøm
.

Uff. Ja slike drømmer er vonde.. Hadde slike drømmer en periode for noen uker siden også. Kjempe vonde...

I natt drømte jeg at mannen var blitt til en bever - han kunne både snakke, gå oppreist og var relativt overbeskyttende. Måtte godkjenne alle som kom bort for å snakke med oss, ellers gikk han til angrep >< samtidig hadde lillesøsteren min samme problem, men hennes var blitt til et dovent nebbdyr som hun måtte pleie svømmeføttene til (?).

I tillegg måtte vi komme oss til et hotell og en kollega skulle kjøre oss i en campingbil, i helt forferdelig trafikk ><
Var mye annet rart der og - som at jeg fikk en paraply som jeg måtte passe godt på ellers ville verden gå under - tror heller jeg konkluderer med at å se TMNT rett før jeg legger meg kanskje ikke er så lurt :P

Hehehe!! Guri så moro... Fikk meg en god latter nå. Det går i dyr Totoro? :P har du ikke hatt en tidligere drøm om deprimerte pingviner og?

Æsj, jeg vil heller kalle mitt for mareritt.... Drømte at jeg var uansvarlig mor og etterlot babyen for seg selv på en fest, da jeg kom tilbake til der babyen skulle ligge, var han borte. Faren, som ikke er den virkelige faren, hadde tatt han og jeg ble fortalt at de hadde funnet babyens hodet og satt det på igjen. Jeg så babyen ligge der død, så våknet jeg med løpsk puls. Heldigvis kjenner jeg mye liv i magen. Håper dere slipper unna med rare drømmer.

Hehehe!! Guri så moro... Fikk meg en god latter nå. Det går i dyr Totoro? :P har du ikke hatt en tidligere drøm om deprimerte pingviner og?
Haha, ja det stemmer det - vi tok over en dyrepark for deprimerte pingviner :P

Egentlig litt interessant å se at jeg drømmer om dyr i stedet for babyer/barn som de fleste andre her :O

Haha herregud, kom på hva jeg drømte i natt. Drømte at babyene kom. Men de kom ikke ut av magen min, de kom med bussen. Og vi sto så spente å ventet på at klokken skulle bli 12.23 slik at bussen skulle komme. Hahaha

Back
Topp