*DRØMMER*

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Er det flere som har mange rare drømmer som føles veldig virkelige?
- har nesten hver natt sex drømmer, og da ikke bare om meg og samboer. Og alt annet jeg drømmer, i tilegg til sexdrømmene, virker såå realistiskt at jeg må tenke meg om 2-3 ganger når jeg våkner for og forstå at jeg har drømt!

Haha :-) Ikke noe å klage på det da ;-)
Jeg har ikke drømt noe tidligere, men i natt drømte jeg at en god venninne, som jeg virkelig verdsetter meningene til, fortalte meg at hun var uenig med en del av min oppdragelse av treåringen min... Huff! Jeg som synes at jeg gjør så godt jeg kan og at jeg har verdens beste unge...! Kjente at jeg gikk skikkelig inn i meg selv av kritikken :-P Glad det var en drøm!! :-)

Mye sex drømmer og rare drømmer! Drømte også at jeg så blod på papiret, selv om jeg ikke er urolig for dette i våken tilstand :P
Har drømt at jeg har surfet og stått på ski, gått på fjellet og sovet i snøhule... Så er mye aktivitet i drømmene mine :D haha veldig rart.
Har også drømt at jeg fødte baby og når jeg våknet så måtte jeg tenke meg om to ganger og at jeg fortsatt var gravid og ikke hadde barn :P

Hihi :-D bra det er flere enn meg! ;-)

Har sexdrømmer om eks kjærester, unge politi menn, kvinner ++
Blir helt forferdet enkelte dager jeg våkner! :-P
Vært i fengsel 2 netter og nå, vært med i en skikkelig fæl bande og hva det ikke er alt :-P

Drømmene utgjør litt hvordan dagene mine blir også, har jeg merket meg de siste dagene :-P

Har ikke hatt så mange til nå, men sist jeg gikk hadde jeg hver natt på slutten.

Hahaha.... Ja.. Og samme tematikk som de fleste andre her.. :p Hver eneste natt ;)

Back
Topp