DPO? Positiv?

Testet negativt 9. og 10. dpo (i dag)..men føler meg akkurat som sist jeg var gravid..å da fikk jeg megasvak posetiv fra 11. dpo.. Så krysser fingrene for i morgen eller tirsdag :) Har kjøpt teststrimler fra billige-tester.no..så er spent på om d viser like tidlig som CB pluss som jeg har eit tidligere.. Noen erfaringer på hvilke av dem som viser tidligst! Er billigtesrene til å stole på?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg teste positiv 10 dpo men testet ikke før,testet den dagen pga en enorm kvalme å skikkelig stikking i puppene...:love7
 
Negativ 9dpo, svaaak positiv 11dpo. I dag 12dpo Gravid 1-2 med digital test:)
 
9 dpo fekk æ første positive test :)
 
Fikk megasvak posetiv billigtest 11 dpo..(antydning på kvelden 10 dpo..men viste ikke før den hadde tørket) har siden vist veldig svake men litt mer synlige streker for hver dag 11,12 og 13 dpo (vel og merke mer synlige etter at de 5 min.hadde gått ut) :) Digital i dag..14.dpo.viste GRAVID :) Termin 17.august :)
 
Last edited:
Svaaak positiv 11-12 dager DPO. Litt tydligere strek 14 DPO :)
 
10 eller 11 dpo fikk jeg svakt utslag på strimmeltest fra billige tester, men det var ultrasvakt og kom ikke før det hadde gått en 15-20 minutter. På ettermiddagen testa jeg ned clear blue digital og det stid 1-2 uker gravid
 
Testa positivt 12dpo, har ikke testa tidligere denne perioden, og hadde egentlig ikke tenkt å teste, før det ble snakk om alkohol på julebordet i kveld :p Var 100% sikker på at den kom til å bli negativ, så ble jammen positivt overraska :D
 
Jeg testet positivt 5 dpo. Believe it or not. Har tatt fire tester, og de har blitt gradvis sterkere. I dag, som er dagen jeg egentlig skulle hatt menslyste streken sterkere enn kontrollstreken. Men det er VELDIG individuelt så så lenge du ikke har fått mens så er det håp! Vent ett par dager og test igjen.
 
Back
Topp