DPO? Positiv?

Bondefruen

Forelsket i forumet
Jeg lurer på når mange dager etter EL dere testet positivt?

Idag er jeg 8 dpo, testet negativt i mårrest.. Sitter jo med ett inderlig ønske om at nr 2 snart kommer:) Men kanskje det er for tidlig å få to blå enda?
 
Jeg testet positivt 11 dpo, men jeg testet ikke før det, så jeg aner ikke om jeg hadde fått positiv før. Det avhenger jo veldig av hvor fort den enkelte produserer hcg. Noen tester ikke positivt før 18 dpo. Så her kan du egentlig ikke sammenligne deg med andre. Tror de sier at de fleste skal være trygge på testresultatet 12 dpo, men altså, man kan allikevel teste negativt og allikevel få positiv noen dager senere.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet til 12 dpo før neste test, for å slippe unødig skuffelse. Det viktigste er egentlig at mensen ikke kommer, så lenge den ikke er her, så er det jo håp ;)
 
Tusen takk for svar:) Godt med gode råd når man har hatt en ganske skuffende start på dagen:p

Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet i noen dager til.. Kjæresten er også litt utålmodig,så her går det i babyprat hele tiden:)
 
Fikk veldig veldig svakt svar den morgnen jeg skulle ha mensen. :)
 
Testa fra 6 dpo... Fikk svaaaake tester fra 8 dpo, men kunne se at de var positive... Var skyggestrek bare. Første skikkelige positive var 13 dpo. :) men nå har jeg laaaang lutealfase... Nesten 18 dager tror jeg.. :)
 
Testet positivt 16DPO. Må nevne at jeg heller ikke testet før denne dagen. Testen var ikke supersterk heller :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
har ikke kontroll på eggløsning, men jeg vet når spiren er blitt unnfanget :p Testet svakt positivt 10 dager etterpå (kveld) og ordentlig positivt 12 dager etter :)

Lykke til med testing :)
 
svak positiv 10 dpo :)
 
Jeg lurer på når mange dager etter EL dere testet positivt?

Idag er jeg 8 dpo, testet negativt i mårrest.. Sitter jo med ett inderlig ønske om at nr 2 snart kommer:) Men kanskje det er for tidlig å få to blå enda?

Har du testet nå? Spent jeg :)
 
Testet meeeeget svak (trodde det var skyggestrek) 9 dpo, sterkere strek 10 dpo, digital 11 dpo og ny med hanske sterk strek 13 dpo. Tror ca bare, testet ikke etter el, så matte bare satse på ifh til tidligere sykluser :)lykke til!!
 
Jeg testet 9 dpo på kvelden, den var negativ. Kjenner brystene har blitt skikkelig ømme, tunge og harde i løpet av dagen idag, slik som de blir før jeg får mensen:( Så jeg tror jeg får mensen.. Til min store fortvilelse..
 
Vet du, man får ømme, tunge og harde bryster når man er gravid også! Ikke ta sorgene på forskudd, så lenge mensen ikke er her, så er det fremdeles håp! PMS og gravidsymtomer er hipp som happ, veldig like og veldig individuelle.

9 dpo testing er for mange for tidlig. Bør vente til 12 dpo, og da bør det være morgenurin. Så tror fremdeles det er god sjanse jeg da :)
 
Ja det vet jeg godt:) Men kan ikke huske det var slik når jeg var gravid sist (med min første og eneste). Rart hvordan man glemmer.. Krysser fingrene og håper på det beste!:))
 
De sier jo at graviditetene er veldig forskjellige hos noen. Min første graviditet for 1,5 år siden startet med helt syk spreng i brystene (var ikke klar over at jeg var gravid, prøvde ikke heller). Denne gangen merker jeg ingenting til brystene enda, kanskje det er litt tidlig?

Merker enda ikke noe særlig til kvalmen, men den slår vel ned om en uke, mn håper jo på å slippe selv om kvalmen mellom uke 5 og 12 sist gang var forferdelig.....krysser fingre for en liten forskjell der iallfall;)
 
Første utydelig strek 8 dpo, trodde ikke det gikk engang! Ble sakte sterke positiv test etter det.
 
Back
Topp