Dpo land

Da var dagens testen tatt! Ikm i morgen. Fikk uventet besøk så fikk ikke les av testen innen fristen. :( Men sånn så det ut etter ca. 30 min. :p
Litt dårlig bilde. Er sååå kjelven!!! :D

Sånn så min test ut dagen før ikm å :) gratulerer
 
Noen som har "merket" at egget festet seg?

(Aner ikke om dette er rett fora, men men :) )
 
Jeg merka det begge gangene jeg har vært gravid ;) Litt murringer en uke ca etter eggløsning
 
Ja :)
 
bare 6dager dpo her..... zzzzzzzzzz. trodde ikke jeg skulle være så utrolig utolmodig! ;) sist testet jeg positivt ca 3 uker på vei, og tenkte ikke på det før da heller.. så er vel bare å smøre seg med tolmodighet og krysse alt for at det blir oktober 2014! :):):):
 
Noe nytt noen? :hello2

Skikkelig testetøs jeg...så er begynt allerede.. fikk svaaaaak strek idag, men regner med det er såkalt skygge..er jo altfor tidlig til at noe skal slå ut..men litt gøy må man jo ha det :p
 
Er så spennende og følge med på dere alle! :-D full klaff her tidlig i uken, med 2 positive tester fulgt av maaaaaasse symptomer! :p
Til dere som tror TR kommer når murring ene kommer, ikke bekymre dere! :-D jeg gikk med "mensvondt" nesten 14 dager før jeg tenkte så langt som å teste!:p til legen på mandag og bestille første kontroll^^
4+5 i dag♡♡♡♡
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Er så spennende og følge med på dere alle! :-D full klaff her tidlig i uken, med 2 positive tester fulgt av maaaaaasse symptomer! :p
Til dere som tror TR kommer når murring ene kommer, ikke bekymre dere! :-D jeg gikk med "mensvondt" nesten 14 dager før jeg tenkte så langt som å teste!:p til legen på mandag og bestille første kontroll^^
4+5 i dag♡♡♡♡
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Gratulerer!!! :happy093
 
Back
Topp