Dpo land

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Ååååå Gud hvor sent dagene går!! Er bare 5 dpo.... Men vil vite om jeg er eller ikke NÅ!! På forhånd takk :D
Noen andre i samme båt?

Håper virkelig å bli en del av dere oktober jenter! <3
 
Jeg vet ikke hva det vil si at du er 5 dpo, men jeg håper du får ønsket ditt oppfylt. :)

Jeg har fastslått graviditet og fått 10.oktober som termindato.

Vi ser kanskje mer av deg etterhvert! Lykke til! :)
 
Jeg vet ikke hva det vil si at du er 5 dpo, men jeg håper du får ønsket ditt oppfylt. :)

Jeg har fastslått graviditet og fått 10.oktober som termindato.

Vi ser kanskje mer av deg etterhvert! Lykke til! :)
5dpo = 5 dager etter eggeløsning hvis jeg har forstått rett! :D om jeg er gravid har jeg termin 22 oktober!:) men skal ikke ha mens før 9 februar, så dette kommer til og bli en laaaaang uke! :O
 
OK. Bruker du elektronisk monitor for å vite det eller? :)

Ja, det kan jeg forstå at vil virke uutholdelig for deg! Skal krysse fingre for deg. :)
 
Jeg er 8 dpo og røyk på en teste-smell i går allerede! :D Den var blendahvit, men siden det egentlig er alt for tidlig gir jeg ikke opp håpet! ;) Håper det går veien for oss!
 
Dpo 12 i dag... blenda test i går og i dag :(
ømme bryster, stikking... tr eller??
 
Dpo 12 i dag... blenda test i går og i dag :(
ømme bryster, stikking... tr eller??
Jeg fikk negativ test 2 dager før IKM, men positiv 1 dag før. Håpet er ikke ute ennå ;)
 
Jeg fikk negativ test 2 dager før IKM, men positiv 1 dag før. Håpet er ikke ute ennå ;)
Takk :) Hadde svak positiv noe dager etter ikm de gangene før. Har kanskje lite hcg. Hadde vært fantastisk å få 2 strekk i morgen! Kjæresten kommer hjem i kveld etter å ha vært borte nesten 2 uker :D Det hadde vært perfekt!! :p
 
Ikke kommende mens ;) (dagen mensen skulle kommet, men som vi selvfølgelig håper den ikke gjør!) :D
 
Er ikke så inne i de forkortelsene... Hva betyr ikm? :)
For noe dager siden har jeg stilt spørsmål om forkortelsene. Åpnet en tråd som heter "forkortelsene", hvis jeg husker rett. Det ligger under Prøver/før svangerskap. Da ligger det en link til alle disse forkortelsene! ;)
 
Jeg fikk blendahvite tester før IKM, men på IKM dagen fikk jeg en svak strek, så ikke gi opp håpet
 
Ååååå Gud hvor sent dagene går!! Er bare 5 dpo.... Men vil vite om jeg er eller ikke NÅ!! På forhånd takk :D
Noen andre i samme båt?

Håper virkelig å bli en del av dere oktober jenter! <3
Så spennende! Jeg følger med deg! Forferdelig å vente på disse dumme dagene som ikke går fort nok. Jeg henger mest på "vi som prøver" forumet.
Jeg er på CD 12 i dag. Startet å med el tester på CD 9 og den blir bare sterkere og sterkere. :p
 
Da var dagens testen tatt! Ikm i morgen. Fikk uventet besøk så fikk ikke les av testen innen fristen. :( Men sånn så det ut etter ca. 30 min. :p
Litt dårlig bilde. Er sååå kjelven!!! :D
 

Vedlegg

  • 20140201_113655.jpg
    20140201_113655.jpg
    674,4 KB · Visninger: 67
Back
Topp