Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mest imponert over at 15 prosent testet positivt 1 dpo![]()
Er på 9 dpo nå, tenkte jeg skulle prøve en ny test i morgen. Hva tror du?Jeg testet svaaaakt positivt 9 dpo morgen, se bilde. Jeg troe mine tester hadde vist negativ en dag tidligere
Vis vedlegget 198474
Ok takk får svaret jeg skal ta en i morgen. Får nye tester i posten i løpet av uka har vært sååå koselig om det endelig har vært en positiv test her. Har prøvet alt for lenge. Kan ikke vente til jeg kan overraske min mann ❤Jeg nestet negativt både 7, 8 og 9 DPO, først 10DPO fikk jeg en svaaak strek <3
Ja det er sant. Jeg skal krysse fingrene mens jeg sover i natt har følt meg rar hele uken. Med hodepine, murringer rar smak i munnen av og til, men er sikkert bare forberedelse til tr...Jeg har fått positivt 8 dpo alle gangene (veldig svakt og noen ganger etter tiden), for meg er det verdt det å få meg seg den aller første svaake streken hehe.. Men da må man tåle at det kan være skygger, kjemisk osv. Men hvis det går greit er det bare å kjøre på ;-)
Det høres jo spennende ut da!! Hvor lenge har dere prøvd?Ja det er sant. Jeg skal krysse fingrene mens jeg sover i natt har følt meg rar hele uken. Med hodepine, murringer rar smak i munnen av og til, men er sikkert bare forberedelse til tr...
Vi har prøvd ordentlig i nesten 2 år...Det høres jo spennende ut da!! Hvor lenge har dere prøvd?![]()
Oi oi, ja da skjønner jeg at du gleder deg!!! Håååper for dere altså, hadde jo virkelig vært fantastisk!Vi har prøvd ordentlig i nesten 2 år...