Ja samme gjør jegJa jeg tok test på morgenen i dag, men ingenting tror alltid jeg ser en syggestrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme gjør jegJa jeg tok test på morgenen i dag, men ingenting tror alltid jeg ser en syggestrek
er bare å vente på tante men får bare satse på neste gangJa samme gjør jeg![]()
8 dpo er veldig tidlig da, er fortsatt håper bare å vente på tante men får bare satse på neste gang
Er nå på 10 dpo, tror håpet er ute for denne gang. Har mensen murringer, så er bare å vente på at tr kommer8 dpo er veldig tidlig da, er fortsatt håp![]()
Er nå på 10 dpo, tror håpet er ute for denne gang. Har mensen murringer, så er bare å vente på at tr kommer
Nei desverre . Har bare hatt negative tester. Men tante er ikke kommet enda. Men regner med hun kommer i dagHar du noen spennende oppdatering å komme med?![]()
Ååå så kjedeligNei desverre . Har bare hatt negative tester. Men tante er ikke kommet enda. Men regner med hun kommer i dag
Ja... Har enda ikke fått tr, og jeg tok test på morgenen, men den var negativ. Er nå 2 dager forsent.Ååå så kjedelig![]()
Hmm.... Så dumtJa... Har enda ikke fått tr, og jeg tok test på morgenen, men den var negativ. Er nå 2 dager forsent.
Ja men vet ikke helt om jeg skal håpe på at det er et lite håp der enda.... Kan jo hende jeg er bruker lengere tid på å produsere hcg. Er 14 dpo nå. Hva tror du??Hmm.... Så dumt![]()
Ja kan hende syklusen er lengere, eller det er stress. Får bare fortsette å vente. Murringer i 3 dager, har vært sikker på idag, i går å dagen før at nå kommer tr, men neidaJa man kan jo alltids håpehåpet er vel ikke ute før tr kommer.. Hehe jeg trodde jeg hadde gått over tiden, men jeg regnet feil. Kan du ha lengre syklus enn hva du trodde? Har du stresset mye i det siste? Veldig ofte tr kan bli forsinket av stress. Det er jo hormonstyrt :s
Var sånn her og. 3 dager murring og tr morgenen etter :/ Men kan jo hende du faktisk er gravid daJa kan hende syklusen er lengere, eller det er stress. Får bare fortsette å vente. Murringer i 3 dager, har vært sikker på idag, i går å dagen før at nå kommer tr, men neida
Hold meg oppdatert daJa okei, jeg går ut i fra den gamle tanta kommer i morgen men men vi få bare vente å vente
Ja det skal jegHold meg oppdatert da![]()