Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler så inderlig med dereDet blir seinabort nå på mandag, dessverre. Har nettopp vært i nemd og fått innvilget søknad om svangerskapsavbrudd.
På ny ultralyd nå ble det funnet flere avvik, blant annet er hodet lite og underutviklet, så vi tror det er mer enn "bare" ds som feiler. Det får vi selvsagt aldri svar på, men det er mye som tyder på det.
Selvsagt veldig trasig, men jeg trøster meg med toåringen her, og tenker at det kan hende vi kan prøve igjen også.
Ønsker dere andre lykke til videre!
Nå ringte de med svar på nipt, og det er positivt for trisomi 21. Altså stor sjanse for Downs syndrom. Så da blir det fostervannsprøve i uke 16, for å bekrefte det. Syns dette var en tøff beskjed å få.
Jeg ønsker ikke abort hvis fosteret ellers er friskt, men har det store avvik så må vi vurdere hva vi gjør.
Uff daDet blir seinabort nå på mandag, dessverre. Har nettopp vært i nemd og fått innvilget søknad om svangerskapsavbrudd.
På ny ultralyd nå ble det funnet flere avvik, blant annet er hodet lite og underutviklet, så vi tror det er mer enn "bare" ds som feiler. Det får vi selvsagt aldri svar på, men det er mye som tyder på det.
Selvsagt veldig trasig, men jeg trøster meg med toåringen her, og tenker at det kan hende vi kan prøve igjen også.
Ønsker dere andre lykke til videre!

Jeg var 11+4 da alt så fint ut på tul. To uker etter var det tydelige avvik.Hvor langt var du på vei når du hadde den første tidlig UL hvor alt så bra ut?
Skjønner… alt godt til degJeg var 11+4 da alt så fint ut på tul. To uker etter var det tydelige avvik.