Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ThereseAa
visste ikke at man kunne ha full narkose mens man er gravid. Var det helt uten noensomhelst risiko for barnet?
ORIGINAL: Bennie
for en start.. huff..
ikke sett så positivt på livet dersom det hadde vært meg!! helt utrolig bra at det gikk som d gikk, og at bebisen din har d bra, ennå!!
det er ikke bare bare å gjøre slike inngrep tidlig i svangerskapet kan jeg tenke meg, så kan godt forstå at du er gla og letta over alt!!! [:)][:)]
Å ja, det er mye en skal tåle for å oppleve verdens vidunder, nemlig å bli mamma og holde babyen sin i armene!!! [:)] *gleder meg!!!*

ORIGINAL: Lunah83
Jeg var hos legen i går, og da spurte jeg faktisk (siden jeg glemte det på UL-timen) om de hadde kommet til å sagt fra om de hadde hatt mistanker om ulike "defekter" på barnet. Altså, om barnet har downs, leppe-ganespalte etc. Og da sa hun at jeg ikke måtte bekymre meg for dette siden de ikke hadde sagt noe. For HVIS de hadde hadd mistanke om ett eller annet, hadde de sagt fra med det samme. Dette for at det ikke skal komme som et sjokk for oss foreldrene når barnet fødes. Altså, slik at vi er forberedt på den eventuelle "defekten" barnet har.
Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg! [:D]