Dovaner?

Letter på ene skinka... :p
Mini bruker bleie.

Reise seg før man tørker seg? Er det noen som gjør det? :D virker veldig ulogisk for meg å gjøre det :D

Helt ulogisk å stå når man tørker, det er grisete! Her sitter vi.

I motsetning til å sitte? I så fall gjør jeg det på den sexy måten. :dance011

Hehe, ikke veldig sexy på do uansett, men det er mer enn én grunn til at jeg rømmer badet når mannen skal på do :p

• Liker
Reactions: Io
Så lite privatliv vi har her i huset kan jeg melde at samtlige sitter når vi tørker oss i ræva :P

Har mange barn i bhg som reiser seg, så lurte på om dette er noe de har lært hjemmefra. ganske ekkelt for de drypper jo overalt o.O
Er ikke det fordi de ikke får gjort det ordentlig når de sitter? Datteren min reiser seg når hun tørker seg selv i skrittet, hvis ikke klarer hun ikke å gjøre det ordentlig. Når jeg tørker sitter hun og bøyer seg forover. Tenker at det er vel så ekkelt med gutta som står og bommer på doskålen og skvetter urin overalt.

Er ikke det fordi de ikke får gjort det ordentlig når de sitter? Datteren min reiser seg når hun tørker seg selv i skrittet, hvis ikke klarer hun ikke å gjøre det ordentlig. Når jeg tørker sitter hun og bøyer seg forover. Tenker at det er vel så ekkelt med gutta som står og bommer på doskålen og skvetter urin overalt.
Derfor bør gutta sitte å tisse til de klarer å sikte!

Det er da mye lettere å tørke seg når man sitter. Altså foran mellom bena. Synes det er en stygg uvane.

Derfor bør gutta sitte å tisse til de klarer å sikte!

Det er da mye lettere å tørke seg når man sitter. Altså foran mellom bena. Synes det er en stygg uvane.
Kanskje ikke for alle? Nei, jeg vet ikke.. Kommer jo ikke så mye tiss når hun reiser seg da, om noe. Er jo allerede ferdigdryppet :p Ellers har jeg vel inntrykk av at de fleste barn jeg vet om glemmer å tørke seg i stor grad.. Det er stygg uvane :p

Anatomisk er det vel mest hensiktsmessig å stå, hvis jeg ikke har forstått feil. Men det er ekkelt med urin. Særlig der mange ferdes og samskvetter. Ikke rart barn får toalettvegring.

Back
Topp