Dovaner?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Litt inspirert av den tråden om hvor dopapiret henger....

Reiser du deg før du tørker deg? Gjør barna dine det?

Jeg sitter, men eksen står alltid :p føler ikke jeg får til å tørke når jeg står jeg!

Sitter.

Nei, sitter:)

Sitter :p

Sitter.

Jeg sitter, syns syntes det var veldig sært da jeg fant ut at mannen pleier å stå. Ser ikke særlig sexy ut :p

Jeg sitter. Vesla reiser seg da. Mannen er jeg jammen ikke sikker, har aldri spurt. Men vil tro han sitter. :p

Min datter reiser seg, ellers kommer jeg ikke til. Men det vil vel rette seg når hun begynner å tørke seg selv.

Jeg sitter. Vesla reiser seg da. Mannen er jeg jammen ikke sikker, har aldri spurt. Men vil tro han sitter. :p
Min datter reiser seg, ellers kommer jeg ikke til. Men det vil vel rette seg når hun begynner å tørke seg selv.
Har mange barn i bhg som reiser seg, så lurte på om dette er noe de har lært hjemmefra. ganske ekkelt for de drypper jo overalt o.O

Har mange barn i bhg som reiser seg, så lurte på om dette er noe de har lært hjemmefra. ganske ekkelt for de drypper jo overalt o.O
Hun har ikke lært det av meg iallefall, når jeg har kommentert det, så sier hun at hun føler hun ikke blir ren hvis ikke. :p satser på hun vokser det av seg!

Vil tro det er derfor ja. Men lillemor reiser seg bare litt og bøyer seg framover, slik at hun fremdeles er over toalettet når jeg tørker.

Back
Topp