Double trouble!

Gratulerer, så spennende! <3 Har du hatt sterkere symptomer eller på noen annen måte merket det når du tenker tilbake?

Wow, gratulerer, så gøy!! Dobbelt opp med kjærlighet og lykke:Heartpink:Heartpink

Gratulerer med dobbelt Lykke!:Heartbigred

Så fantastisk[emoji173] kan jeg spørre hvorfor du trodde det hadde gått galt? sitter med den følelsen jeg også, å har fått time til tul odag kl. 13.15[emoji57]
Det er klart du kan spørre om :)
Jeg opplevde SA i høst, og da startet det med menssmerter som ble sterkere og sterkere uti dagen, intens kvalme (hadde ikke vært kvalm tidligere) og feberbfølelse i kroppen. Utover dagen ble alt gradvis værre og værre og det ble så uutholdelig at vi dro på legevakta. I det jeg går ut av bilen ramler "alt" ut og det var lite tvil om hva som hadde skjedd den gang....
Det startet helt likt denne gangen, bortsett fra at jeg hadde vært kvalm en ukes tid. Stigende smerter og dårlig form. MEN, det kom aldri en dråpe blod. Så da tenkte jeg at da var sikkert dette MA. Jeg følte også at symptomene ble mye mindre og noen helt borte. I ettertid innser jeg at jeg må ha innbilt meg det, for symptomene er tilbake igjen [emoji85]
Jeg var nok ekstra hysterisk fordi jeg har vært ei stund i Asia og fikk med meg magetrøbbel hjem. Har derfor måtte ta en del medisiner som man bør holde seg unna som gravid....

Men, bekymringen var heldigvis grunnløs! [emoji108]
Håper det viser seg at du også har bekymret deg uten grunn. Krysser fingrene lykke til på onsdag!

Jeg fikk også helt frysninger Nå! Så kjekt! Gratulerer så mye!!!

Tusen takk alle sammen [emoji4] Nå venter vi bare i spenning til 12. Juni og 21. Juni, da får vi se tvillingene igjen [emoji16]

Gratulerer, så spennende! <3 Har du hatt sterkere symptomer eller på noen annen måte merket det når du tenker tilbake?
Beklager sent svar!
Når jeg tenker tilbake på det nå, så er det klart at nyheten om tvillinger forklarer den elendige formen og (til tider) uutholdelige kvalmen. Jeg har kun en SA i uke 11 som erfaring, og var ikke kvalm et sekund den gang, så jeg trodde min kvalme nå var helt normal. Foruten det er det ikke noe som kunne fortelle meg at det er to der inne [emoji4]

Så spennende med to!! Gleder meg til å høre videre hvordan det går med deg, tenk så fasinerende å vente to Gratulerer

Fikk en akuttime hos en privat klinikk i dag, da jeg var helt overbevist om at det hadde gått galt for oss igjen.
Jaggu tok jeg feil!
Vi fikk i stedet se TO helt normale 6-7 uker (er ca. I uke 9) gamle embryoer :woot: Helt sprøtt, uvirkelig, skremmende, gledelig og stressende!

Er det andre her med erfaring fra tvillingsvangerskap?
Gratulerer :D

Gratulerer litt misunnelig selv om jeg vett tvillinger kan i periode være krevende;kr

Back
Topp