Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er klart du kan spørre omSå fantastisk[emoji173] kan jeg spørre hvorfor du trodde det hadde gått galt? sitter med den følelsen jeg også, å har fått time til tul odag kl. 13.15[emoji57]
Alt står fint til fortsatt [emoji4] jeg er kvalm døgnet rundt, men det er så lett å godta når man tenker på de to bittesmå [emoji16]Gratulere med 2 håper alt går bra med alle 3
Beklager sent svar!Gratulerer, så spennende! <3 Har du hatt sterkere symptomer eller på noen annen måte merket det når du tenker tilbake?
GratulererFikk en akuttime hos en privat klinikk i dag, da jeg var helt overbevist om at det hadde gått galt for oss igjen.
Jaggu tok jeg feil!
Vi fikk i stedet se TO helt normale 6-7 uker (er ca. I uke 9) gamle embryoer Helt sprøtt, uvirkelig, skremmende, gledelig og stressende!
Er det andre her med erfaring fra tvillingsvangerskap?
Tusen takk! Er ikke så god på sånn forum. Var på jakt etter tvilling-poster tidligere en dag, men fant ikke. Så tusem takk [emoji254]Gratulerer så mye med tvillinger Kan anbefale deg å ta en titt innom Tvillingforumet vårt her: http://forum.babyverden.no/forums/tvillingforeldre.1558/
Så bra du får bruk for det Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe medTusen takk! Er ikke så god på sånn forum. Var på jakt etter tvilling-poster tidligere en dag, men fant ikke. Så tusem takk [emoji254]