Double trouble!

En+en=fire

Flørter med forumet
Fikk en akuttime hos en privat klinikk i dag, da jeg var helt overbevist om at det hadde gått galt for oss igjen.
Jaggu tok jeg feil!
Vi fikk i stedet se TO helt normale 6-7 uker (er ca. I uke 9) gamle embryoer :woot: Helt sprøtt, uvirkelig, skremmende, gledelig og stressende!

Er det andre her med erfaring fra tvillingsvangerskap?
 
Oi, så spennende! Gratulerer så mye [emoji322]
 
Gratulerer! Det må være litt av en beskjed å få :Heartpink:Heartblue Ikke erfaring å dele dessverre ..
 
Gratulerer! Det må være litt av en beskjed å få [emoji813]pink[emoji813]blue Ikke erfaring å dele dessverre ..
Takk! Ja, det var helt uvirkelig å få beskjeden. Litt av en berg og dalbane å komme inn med følelsen av død mage, og gå ut med visshet om to foreløbig normale der inne[emoji85][emoji23]
 
Fikk en akuttime hos en privat klinikk i dag, da jeg var helt overbevist om at det hadde gått galt for oss igjen.
Jaggu tok jeg feil!
Vi fikk i stedet se TO helt normale 6-7 uker (er ca. I uke 9) gamle embryoer :woot: Helt sprøtt, uvirkelig, skremmende, gledelig og stressende!

Er det andre her med erfaring fra tvillingsvangerskap?
Gratulerer så mye<3 Må være en fantastisk og litt surrealistisk opplevelse på en og samme gang!? Vi trodde i nøyaktig 10 sekunder under UL idag at det var to embryoer,en i hver pose. Men viste seg å være et embryo med bankende hjerte og en tom sekk vi ikke vet helt hva er...Håper alt går bra med deg/dere-tenk så herlig<3
 
Så fantastisk[emoji173] kan jeg spørre hvorfor du trodde det hadde gått galt? sitter med den følelsen jeg også, å har fått time til tul odag kl. 13.15[emoji57]
 
Hurra! Gratulerer så mye! ❤️
 
Back
Topp