Dotrening

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som holder på med dette for tida?

Frøkna her har begynt å si fra at hun skal tisse, og med en gang hun har bæsjet. Nå bæsjer hun stort sett før hun står opp, så ikke så lett å følge henne på do da.

Men hun driver og skal kle av seg hele tiden, alt av klær inkl bleia, så har faktisk vurdert nå å kjøpe truser til henne og la henne gå med bare det på dagtid for å se. Bleiene har ofte vært tørre i det siste fordi hun tisser masse på potta.

Noen som har erfaring med dotrening på denne alderen med enten tidligere barn eller julibarna ? :)
 
Så flink hun er da :D
Eldste var i en slik periode når hu var litt eldre, men pga mye som skjedde så gikk det over 1,5 år før hun var klar igjen.

Lillebror står oppi potta og doen er overhodet ikke aktuell så her er det nok en stund til han er klar.
Men han liker å tisse på badegulvet før han går i dusjen da[emoji23]
 
Så flink hun er da :D
Eldste var i en slik periode når hu var litt eldre, men pga mye som skjedde så gikk det over 1,5 år før hun var klar igjen.

Lillebror står oppi potta og doen er overhodet ikke aktuell så her er det nok en stund til han er klar.
Men han liker å tisse på badegulvet før han går i dusjen da[emoji23]

Her skulle hun brått stå og tisse i går da, men hun prøvde iherdig å treffe potta da [emoji14] hihi

Er jo litt feil årstid å begynne på føler jeg, men samtidig så virker det som hun er klar. Vanskelig med dotrening og ute i bhg da ser jeg for meg
 
Her skulle hun brått stå og tisse i går da, men hun prøvde iherdig å treffe potta da [emoji14] hihi

Er jo litt feil årstid å begynne på føler jeg, men samtidig så virker det som hun er klar. Vanskelig med dotrening og ute i bhg da ser jeg for meg
Haha viktig å få inn gode alternativer til tissestillinger tidlig ;)

Joa litt gris kan det bli, men er vel derfor vi har vaskemaskin og forhåpentligvis god tørketemperatur [emoji14] har du snakket med de i bhg om å drive med dotrening?
 
Haha viktig å få inn gode alternativer til tissestillinger tidlig ;)

Joa litt gris kan det bli, men er vel derfor vi har vaskemaskin og forhåpentligvis god tørketemperatur [emoji14] har du snakket med de i bhg om å drive med dotrening?
Sant det. Nå våknet hun faktisk og måtte tisse :eek: bleia var tørr og hun tisset masse på do :D

Har ikke snakka så mye med dem om det, bare nevnte forrige uke at hun har tisset mer på potta så de skulle sette henne på do litt oftere. Men nå har de jo vært syke der da, så har ikke vært noen ansatte på avdelingen hennes i går og i dag [emoji14] hun blir hjemme i morgen og pga sykdom hos ansatte.

Men ser ut som hun plutselig er mer klar, så får høre hva de tenker når de er tilbake igjen :)
 
Sant det. Nå våknet hun faktisk og måtte tisse :eek: bleia var tørr og hun tisset masse på do :D

Har ikke snakka så mye med dem om det, bare nevnte forrige uke at hun har tisset mer på potta så de skulle sette henne på do litt oftere. Men nå har de jo vært syke der da, så har ikke vært noen ansatte på avdelingen hennes i går og i dag [emoji14] hun blir hjemme i morgen og pga sykdom hos ansatte.

Men ser ut som hun plutselig er mer klar, så får høre hva de tenker når de er tilbake igjen :)
Hjelpes så flink hun er da :D
Ja kan være greit å prate med de ansatte slik at de kan følge det opp skikkelig :)
 
Hjelpes så flink hun er da :D
Ja kan være greit å prate med de ansatte slik at de kan følge det opp skikkelig :)

Får gjøre det. I dag har det ikke vært eneste våt bleie :D
 
Her er snuppa på potten ved hvert bleieskift :) flink! Men går ikke inn for noe bleieslutt ennå.
 
Her er snuppa på potten ved hvert bleieskift :) flink! Men går ikke inn for noe bleieslutt ennå.
Hadde ingen planer om det jeg heller, men hun driver og kler av seg stadig vekk:p
 
Vi har do ring, har satt hun på den av og til. Her om dagen bæsja hun og pekte på do rullen når hun var ferdig. Men så langt viser hun ikke så mye intr for å slutte med bleie :p
Hender hun gjemmer seg når hun bæsjer :p
 
Vi har do ring, har satt hun på den av og til. Her om dagen bæsja hun og pekte på do rullen når hun var ferdig. Men så langt viser hun ikke så mye intr for å slutte med bleie [emoji14]
Hender hun gjemmer seg når hun bæsjer :p
Her hater hun virkelig å ha bæsj i bleia så tror kanskje hun har holdt igjen litt for hun vil ikke bæsje på potta/do heller :eek:
I dag så viste hun at hun måtte på do, men ville ikke sette seg for å bæsje. Gikk frem og tilbake og klaget. Tok på bleia igjen, men da gikk huntilbake til badet ganske fort, tok av bleia og bæsjet stående ved siden av do [emoji14] ;)
 
Her hater hun virkelig å ha bæsj i bleia så tror kanskje hun har holdt igjen litt for hun vil ikke bæsje på potta/do heller :eek:
I dag så viste hun at hun måtte på do, men ville ikke sette seg for å bæsje. Gikk frem og tilbake og klaget. Tok på bleia igjen, men da gikk huntilbake til badet ganske fort, tok av bleia og bæsjet stående ved siden av do [emoji14] ;)

Oii så flink hun er :D sier ifra hverttall, mi bare løper sin vei om jeg spør "har du bæsj"
 
Hun er ikke helt der enda, men gir beskjed om at hun har våt bleie eller bæsja. Storesøster sluttet før hun var to år. Herlig når det endelig løsner [emoji4]
 
Back
Topp