Doppler

Fant hjertelyd klart og tydelig i dag, 9+5, men litt usikker på om jeg stoler veldig på frekvensen som står på doppleren :rolleyes: varier fra 130-175… erfaringer? Har en contec fra babyplan

Åhh, vil så gøre jeg og!! Men ser ut som det må jeg vente på :shifty: hørt små "dult" her om dagen da om ikke annet :love7

Prøvde med jordmor sin doppler på kontoret hin dagen, fann ingenting fordiom jeg prøvde 30 min. 12+2

Jeg har endelig hørt hjertelyd med doppler i dag!!!!!!!! 9+5
:Heartred

Herregud som jeg har tatt feil med hvor jeg har prøvd å høre fra de siste dagene. Prøvd siden 8+5, men såå langt nede (typ ved skambeinet). Og så skulle jeg og dattera mi på 6 år sammen i sta, så sa hun «magen din er jo litt stor så kanskje du skal prøve høyere opp», jeg bare «jenta mi, den ligger mye lenger ned enn det». Men så ba hun meg prøve for det om og så fant vi hjertelyden!!!! Prøvde igjen to timer senere (for 5 min siden) og den var helt klar og tydelig
:love7
:love7

Nå skal jeg greie å slappe av og nyyyyyte :D

Hurra!! Fant endelig hjertelyd svakt bak i alt annet av støy, men ingen tvil for jeg klarte ikke å telle dem en gang :hilarious: itillegg til å høre på mye annet sprell lille fant på❤️

Last edited:
Hurra!! Fant endelig hjertelyd svakt baki alt annet av støy, men ingen tvil for jeg klarte ikke å telle dem en gang :hilarious: itillegg til å høre på mye annet sprell lille fant på❤️
Jippi!!!!

Da har jeg også bestilt meg. Kjenner jeg har et annet behov for å få bekreftelse denne graviditeten kontra forrige gang. Håper det roer meg litt ❤

Back
Topp