Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk denne fra angelsound nå, men får ikke inn noe med den?? Ikke en gang mitt eget hjerte.. Hva gjør jeg feil?
Suser litt i øreproppene som er vanlig støy fra dem liksom, ingenting annet.. skrudd av og på, kobla til annen høytaler..
Jepp, både prøvd direkte på doppleren og rett på huden minHar du gel som su påfører først?
Jepp, både prøvd direkte på doppleren og rett på huden min
Fikk det til nå, måtte bare bytte batteri Men klarer bare å finne min egen pulsHmm, så rart. Har en eldre angelsound og den er det godt med lyd i! Kanskje kontakte kundeservice? Er kanskje noe galt...
Fikk det til nå, måtte bare bytte batteri Men klarer bare å finne min egen puls
Hvor langt er du på vei? Jeg er 11+2 så hadde håpa det ville bli resultaterSå bra! jeg og, dessverre håper å finne hjertelyden snart!
Jeg fant den nåSå bra! jeg og, dessverre håper å finne hjertelyden snart!
Seriøst? Så gøy noen tips? Jeg vil og finneJeg fant den nå
Helt nederst, på venstre side Prøvd å vise sånn ca på bildetSeriøst? Så gøy noen tips? Jeg vil og finne
Helt nederst, på venstre side Prøvd å vise sånn ca på bildet
Jaa jeg leita å googla en hel evighet føltes det ut somFår bare prøve videre, plutselig finner jeg den!
Jaa jeg leita å googla en hel evighet føltes det ut som
Jeg har kun erfaring med den fra babyplan som heter angelsound som jeg kjøpte i 2016, og er veldig fornøyd med den.Hvilken doppler anbefaler dere?
Det har jeg også! Hvor lenge må man vente da?Jeg har bakovervendt livmor så er ikke rart jeg ikke hører noe med doppler enda, må vente til lille vokser deg litt større
Det har jeg også! Hvor lenge må man vente da?
Jeg hørte de første små «dultene» i dag, 8+1 Har også bakovervendt livmorJeg fant 12+0 sist, hadde bakovervendt da også, men jeg mener jeg hørte bevegelse noen dager føre det, hører små "dult", veldig spesielt!
Jeg hørte de første små «dultene» i dag, 8+1 Har også bakovervendt livmor