Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overveier å kjøpe en doppler
Noen som har et merke å anbefale?
Jeg har en angelsound fra 2016. Fant hjertelyd 8+6med første og og 9+noe med andre. Veldig fornøyd med den hittil. Prøvde finne hjertelyd i går, 7+0 hahaha, men det var alt for tidlig.Overveier å kjøpe en doppler
Noen som har et merke å anbefale?
Jeg har en angelsound fra 2016. Fant hjertelyd 8+6med første og og 9+noe med andre. Veldig fornøyd med den hittil. Prøvde finne hjertelyd i går, 7+0 hahaha, men det var alt for tidlig.
Jeg kjøpte min på billigetester.no.Hvor bestiller dere angelsound fra?
Jeg har også angelsound fra 2016, husker ikke når jeg fant hjertelyd med første og andre, men fant 9+0 nå med tredjemannJeg har en angelsound fra 2016. Fant hjertelyd 8+6med første og og 9+noe med andre. Veldig fornøyd med den hittil. Prøvde finne hjertelyd i går, 7+0 hahaha, men det var alt for tidlig.
Jeg har ennå ikke funnet noe, men er bare 7+2 og prøvd 1 gang. Tror jeg skal prøve 8+0 neste gang. Så deilig at du har funnet så tidlig alleredeJeg har også angelsound fra 2016, husker ikke når jeg fant hjertelyd med første og andre, men fant 9+0 nå med tredjemann
Lurt å vente litt! Jeg fant ingenting 8+3 mener jeg. Men fant fort 9+0Jeg har ennå ikke funnet noe, men er bare 7+2 og prøvd 1 gang. Tror jeg skal prøve 8+0 neste gang. Så deilig at du har funnet så tidlig allerede![]()
Du kommer ikke til å angre i hvert fallBestilte angelsound nå pga denne trådenHåper på å høre noe etterhvert da
![]()
Tips til hvordan finne så tidlig?![]()
Du må holde den nede ved skambeinet/ og presse den litt ned og ikke bare holde løst på huden. Flytte litt og litt av gangen og så vil du plutselig finne den. Du må mye lenger ned enn man tror.Jeg er 11+6 og finner ikke.
Har Angelsound, ønsker også tips!