Doppler

trico331537

Flørter med forumet
Jeg vet at dette er omdiskutert og at det er mange sterke å forskjellige men her runt bruken av doppler.
Jeg brukte doppler i svangerskap nr 2 og opplevde at det gav trygghetsfølelse vis jeg var usikker.
Jeg solgte min doppler for noen år siden, i den tro at vi ikke skulle ha flere barn, så derfor lurer jeg på er det noen her inne som kan anbefale en doppler?

Fra hvilken uke brukte du den? Jeg har også en fra sist svangerskap, men mener jeg ikke kjøpte den før midten av svangerskapet ca:happy:

Jeg har en angelsound. Fant hjertelyden i uke 11 med den forrige svangerskap (forsøkte ikke før).

Den lille hvite og rosa? Må det brukes headsett på angelsound sine? Ser på noen annonser på finn.no at de skiver at hodetelefoner ikke følger med
Ja sånne helt standard som vi har mange liggende av men som ikke passer i telefonene våre lenger :P litt kjipt at man må bruke headsett men fungerte jo til formålet som var å roe meg ned.

Med forje fant jeg i uke 8+6, har ikke funnet enda, men vet at de lever der så stresser ikke med det. Men har en angelsound :happy:

Med forrige (første bebis) fant jeg hjertelyden med doppler fra Teknikkmagasinet da jeg var rundt 11-12 uker. Den var grei, men både den og Angelsounds er ovale-ish i formen, og av en eller annen grunn føler jeg de som er mer som Sonoline sine er bedre, siden alle jordmødrene og legene jeg var borti brukte de :p De kan jo også pekes mye mer ned enn de som er avlange i formen, så tenker det gjør det lettere å finne livmor tidligere? Jeg har iallfall kjøpt en brukt Sonoline-doppler til 500 kr på Finn denne gangen! Spent på om jeg blir mer stresset eller lettet av å ha doppler i hus denne gangen.

Jeg har ikke hatt doppler i de forrige svangerskapene, men har lyst til det denne gangen. Har fått kjøpe en brukt av ei venninne så når jeg har kommet litt lenger vil jeg overraske mannen hjemme.

Med forrige (første bebis) fant jeg hjertelyden med doppler fra Teknikkmagasinet da jeg var rundt 11-12 uker. Den var grei, men både den og Angelsounds er ovale-ish i formen, og av en eller annen grunn føler jeg de som er mer som Sonoline sine er bedre, siden alle jordmødrene og legene jeg var borti brukte de :p De kan jo også pekes mye mer ned enn de som er avlange i formen, så tenker det gjør det lettere å finne livmor tidligere? Jeg har iallfall kjøpt en brukt Sonoline-doppler til 500 kr på Finn denne gangen! Spent på om jeg blir mer stresset eller lettet av å ha doppler i hus denne gangen.
Jeg så også på en sonoline på finn! Men den ble solgt når jeg var på jobb får se om jeg finner en til som jeg kan kjøpe!:)

Jeg kjøpte en angelsound på nett i dag, ikke hatt behov for det i de to første svangerskapene, er av en eller annen grunn mer nervøs denne gangen :hilarious:

Fikk min doppler i posten i går, og fant hjertelyd i noen sekunder. Vakreste lyden jeg kan høre :Heartred 10+3 :)

Jeg brukte appen tiny beat forrige svangerskap. Fungerte overraskende bra... men prøvde den ikke tidlig i svangerskapet sist, så vet ikke om den funker før etterhvert...

Jeg brukte appen tiny beat forrige svangerskap. Fungerte overraskende bra... men prøvde den ikke tidlig i svangerskapet sist, så vet ikke om den funker før etterhvert...

Sniker.

Jeg kjøpte meg doppler, var så koselig å høre hjertelyden hjemme også!
Bare husk på at det er litt vanskelig å finne tidlig, for hjertet er så bittelite. Så ikke få panikk om du ikke finner. :Heartred
Det sies at du kan høre fra uke 12, men best fra uke 16.

Ligger flere brukte på Finn - anbefaler brukt, for det er ikke sååå lenge du kommer til å bruke den. ;)
Jeg tenkte å selge min fra Babyplan fra Finn, har bare ikke kommet så langt enda. :D

Sniker.

Jeg kjøpte meg doppler, var så koselig å høre hjertelyden hjemme også!
Bare husk på at det er litt vanskelig å finne tidlig, for hjertet er så bittelite. Så ikke få panikk om du ikke finner. :Heartred
Det sies at du kan høre fra uke 12, men best fra uke 16.

Ligger flere brukte på Finn - anbefaler brukt, for det er ikke sååå lenge du kommer til å bruke den. ;)
Jeg tenkte å selge min fra Babyplan fra Finn, har bare ikke kommet så langt enda. :D

Jeg har sett på noen på noen fra finn.no, men usiller på hville jeg vil ha, jeg ser det er mange som selger angelsound sine, men jeg vil helst ha en med i innebygget høytaler og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe før jeg har vært på TUL neste onsdag :rabbit

Back
Topp