Okei, for jeg hører min puls. Men den vises ikke på skjermen...så da aner jeg jo ikke om det er hjertelyden til babyen jeg hører engang iblandt..Ja, den finner jeg ned mot låret, litt nedenfor hoftebenet (??)har ikke prøvd på hjertet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, for jeg hører min puls. Men den vises ikke på skjermen...så da aner jeg jo ikke om det er hjertelyden til babyen jeg hører engang iblandt..Ja, den finner jeg ned mot låret, litt nedenfor hoftebenet (??)har ikke prøvd på hjertet.
Du hører veldig tydelig forskjell på din og bebs. Den går ca dobbelt så fort som din, svigermor forklarte det som en fiskebåt som "slår". Det ligger kanskje noen filmer på youtube av en babys hjertelyd.Okei, for jeg hører min puls. Men den vises ikke på skjermen...så da aner jeg jo ikke om det er hjertelyden til babyen jeg hører engang iblandt..
Babylyden ligger vel en plass mellom 120-170, din egen puls går neppe så fort når du sitter i ro. Din er antakelig en plass mellom 60-90.Okei, for jeg hører min puls. Men den vises ikke på skjermen...så da aner jeg jo ikke om det er hjertelyden til babyen jeg hører engang iblandt..
Vet godt forskjellen ogsånt, lydene er helt forskjellige. Men bare det att det er så mye lyder inni magen. Og vanskelig å finne baby. Så lurte på hvor raskt deres reagerte på hjertelyden til baby. Synes bare det er litt dårlig att den ikke slår ut på min puls engang...Du hører veldig tydelig forskjell på din og bebs. Den går ca dobbelt så fort som din, svigermor forklarte det som en fiskebåt som "slår". Det ligger kanskje noen filmer på youtube av en babys hjertelyd.![]()
Vet, men min kommer heller ikke opp på skjermen...Babylyden ligger vel en plass mellom 120-170, din egen puls går neppe så fort når du sitter i ro. Din er antakelig en plass mellom 60-90.
Det er jo veldig merkelig ja. I noen vinkler kommer den ikke opp før det har gått en stund, og av og til vises en haug med høye tall før jeg har hørt lyden.... Så føler jeg må treffe ordentlig på om den skal vise tall som gir mening og holder seg stabilt.Vet godt forskjellen ogsånt, lydene er helt forskjellige. Men bare det att det er så mye lyder inni magen. Og vanskelig å finne baby. Så lurte på hvor raskt deres reagerte på hjertelyden til baby. Synes bare det er litt dårlig att den ikke slår ut på min puls engang...
Aha ! For min viser aldri noen tall.. kommer engang I blandt 60. Og kun det... så det er nok min, men det er så sjeldent den kommer ogsåDet er jo veldig merkelig ja. I noen vinkler kommer den ikke opp før det har gått en stund, og av og til vises en haug med høye tall før jeg har hørt lyden.... Så føler jeg må treffe ordentlig på om den skal vise tall som gir mening og holder seg stabilt.
Ai... Så kjedelig.Aha ! For min viser aldri noen tall.. kommer engang I blandt 60. Og kun det... så det er nok min, men det er så sjeldent den kommer også
JaaAi... Så kjedelig.
Så gøy!!!!!Jeg fant jeg fant! Det var ganske langt ned mot kanten av der håret begynner.
Heldig å høre lille som Er ekstremt aktivflyttet seg etter noen få sekunder
![]()
Brukte aloe vera gel sist gangHva bruker dere mellom doppler og hud ? Forrige gang brukte jeg fuktighets krem, fant lyd med engang. Prøvd baby olje nå, får ikke opp noen tall på skjermen..
Det er samme som meg. Er super fornøyd!Hihi! Så gøy å lese deres erfaringer. Nå kjøpte jeg nettopp en selv!! Kjøpte den dyreste på angelsounden, til 745 var det vel
. Den så så bra ut! Gleder meg til å få den og synes det er kjekt å ha for hånden om det skulle være noe
. Kjøpte med gel men hadde ikke trengt det da
![]()