Doppler

Ja, den finner jeg ned mot låret, litt nedenfor hoftebenet (??) :) har ikke prøvd på hjertet.
Okei, for jeg hører min puls. Men den vises ikke på skjermen...så da aner jeg jo ikke om det er hjertelyden til babyen jeg hører engang iblandt..

Okei, for jeg hører min puls. Men den vises ikke på skjermen...så da aner jeg jo ikke om det er hjertelyden til babyen jeg hører engang iblandt..
Du hører veldig tydelig forskjell på din og bebs. Den går ca dobbelt så fort som din, svigermor forklarte det som en fiskebåt som "slår". Det ligger kanskje noen filmer på youtube av en babys hjertelyd. :)

Babylyden ligger vel en plass mellom 120-170, din egen puls går neppe så fort når du sitter i ro. Din er antakelig en plass mellom 60-90.

Du hører veldig tydelig forskjell på din og bebs. Den går ca dobbelt så fort som din, svigermor forklarte det som en fiskebåt som "slår". Det ligger kanskje noen filmer på youtube av en babys hjertelyd. :)
Vet godt forskjellen ogsånt, lydene er helt forskjellige. Men bare det att det er så mye lyder inni magen. Og vanskelig å finne baby. Så lurte på hvor raskt deres reagerte på hjertelyden til baby. Synes bare det er litt dårlig att den ikke slår ut på min puls engang...

Vet godt forskjellen ogsånt, lydene er helt forskjellige. Men bare det att det er så mye lyder inni magen. Og vanskelig å finne baby. Så lurte på hvor raskt deres reagerte på hjertelyden til baby. Synes bare det er litt dårlig att den ikke slår ut på min puls engang...
Det er jo veldig merkelig ja. I noen vinkler kommer den ikke opp før det har gått en stund, og av og til vises en haug med høye tall før jeg har hørt lyden.... Så føler jeg må treffe ordentlig på om den skal vise tall som gir mening og holder seg stabilt.

Det er jo veldig merkelig ja. I noen vinkler kommer den ikke opp før det har gått en stund, og av og til vises en haug med høye tall før jeg har hørt lyden.... Så føler jeg må treffe ordentlig på om den skal vise tall som gir mening og holder seg stabilt.
Aha ! For min viser aldri noen tall.. kommer engang I blandt 60. Og kun det... så det er nok min, men det er så sjeldent den kommer også

Har angelsounds, og fant lyden først i uke 15, etter det finner jeg den hver gang.

Jeg har den billigste fra angelsound (kosta vel 395,-) og har fant hjertelyden fra jeg var ca 11 uker. Men det tok lang tid og jeg fant ut at et godt triks var å gjøre dette på full blære i tillegg gjaldt det å ha på godt med den geleen, fungerte dårlig når det var lite av den

Jeg fant jeg fant! Det var ganske langt ned mot kanten av der håret begynner. :)

Heldig å høre lille som Er ekstremt aktiv :) flyttet seg etter noen få sekunder :)

Hva bruker dere mellom doppler og hud ? Forrige gang brukte jeg fuktighets krem, fant lyd med engang. Prøvd baby olje nå, får ikke opp noen tall på skjermen..

Hva bruker dere mellom doppler og hud ? Forrige gang brukte jeg fuktighets krem, fant lyd med engang. Prøvd baby olje nå, får ikke opp noen tall på skjermen..
Brukte aloe vera gel sist gang :p

Jeg bruker veldig fet krem :) funker som bare det :)

Jeg bruker spenol :p det funker gull!

Bruker angelsound. Var ikke lett å finne hjertelyd dei første gangene. Tror jeg prøvde 3 dager før jeg endelig fant den :) nå er det ikke så vanskelig lenger. Ligger godt nede til venstre, jeg har brukt vanlig hudkrem og babyolje :)

Hihi! Så gøy å lese deres erfaringer:D. Nå kjøpte jeg nettopp en selv!! Kjøpte den dyreste på angelsounden, til 745 var det vel:). Den så så bra ut! Gleder meg til å få den og synes det er kjekt å ha for hånden om det skulle være noe:). Kjøpte med gel men hadde ikke trengt det da:p

Hihi! Så gøy å lese deres erfaringer:D. Nå kjøpte jeg nettopp en selv!! Kjøpte den dyreste på angelsounden, til 745 var det vel:). Den så så bra ut! Gleder meg til å få den og synes det er kjekt å ha for hånden om det skulle være noe:). Kjøpte med gel men hadde ikke trengt det da:p
Det er samme som meg. Er super fornøyd! :) kjøpte å med gel.

Back
Topp