Hørte hjertelyd med doppler istad. Skulle høre på den en gang til slik at kjæresten også kunne høre, men nå finner jeg den ikke . Blir veldig redd. Noen som har opplevd det samme ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hørte den ved 9+0, men var da veldig innstilt på at det var små sjanser til å finne den. Hvis du blir lett bekymret ville jeg kanskje ventetHvor langt var dere på veg da dere fant hjertelyden første gang? Jeg haaar så lyst til å høre med en gang, men er jo bare 9+0![]()
Nei. Jeg er egentlig ikke så bekymret av meg... Sist fant jeg aldri lyden i uke 12-16 uten å bli bekymret. Nå viste det jo seg at babyene var død da, så burde kanskje blitt litt urolig. Denne gangen blir jeg nok ikke bekymret før I uke 13 uansettJeg hørte den ved 9+0, men var da veldig innstilt på at det var små sjanser til å finne den. Hvis du blir lett bekymret ville jeg kanskje ventet![]()
Kan isåfall anbefale å sjekke litt på YouTube og de som har funnet den i uke 9. Greit å se tips. Det hjalp ihvertfall megNei. Jeg er egentlig ikke så bekymret av meg... Sist fant jeg aldri lyden i uke 12-16 uten å bli bekymret. Nå viste det jo seg at babyene var død da, så burde kanskje blitt litt urolig. Denne gangen blir jeg nok ikke bekymret før I uke 13 uansett![]()