Doppler

mammamiaaa

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Hørte hjertelyd med doppler istad. Skulle høre på den en gang til slik at kjæresten også kunne høre, men nå finner jeg den ikke . Blir veldig redd. Noen som har opplevd det samme ?

Hørte og nettopp hjertelyden me doppler <3
Prøvde igjen 10 min seinere å fant ikke igjen :-P er helt normalt, de små svømmer rundt å har god gjemmeplass enda :-)

Okei, syntes bare det var veldig rart side jeg hørte den for noen timer siden , prøvde å finne den en god stund , men måtte gi opp :/ får håpe bebbisen bare har gjemt seg godt :)

Akkurat det samme skjedde med meg. Hørte den selv før han kom hjem. Senere på kvelden fant jeg den ikke.
Prøvde igjen kvelden etter, da fant jeg den.
Ventet så noen dager før vi prøvde igjen, og da virket det som den lå lenger opp.

Det samme skjedde med meg. Har funnet hjertelyden mange ganger, men plutselig så fant jeg den ikke. Ble kjempe nervøs!! Tenkte at det var en ma igjen. Prøvde igjen liten stund etter og fant den :)
Men nå har jeg lagt den vekk, vil ikke bli bekymret igjen ;)

Okei så bra at det er flere som har opplevd det :) da virker det normalt. Fant den igjen istad :) men tror nok jeg også legger den bort litt, blir jo kjempe nervøs med en gang jeg ikke finner hjertelyden

De har jo veldig god plass da. Og min lille beveger ihvertfall på seg hele tiden. De gangene jeg finner hjertelyden så får jeg bare høre noen sekunder før babyen flytter på seg igjen og lyden blir borte.

Hvor langt var dere på veg da dere fant hjertelyden første gang? Jeg haaar så lyst til å høre med en gang, men er jo bare 9+0 ;)

Hvor langt var dere på veg da dere fant hjertelyden første gang? Jeg haaar så lyst til å høre med en gang, men er jo bare 9+0 ;)
Jeg hørte den ved 9+0, men var da veldig innstilt på at det var små sjanser til å finne den. Hvis du blir lett bekymret ville jeg kanskje ventet ;)

Jeg hørte den ved 9+0, men var da veldig innstilt på at det var små sjanser til å finne den. Hvis du blir lett bekymret ville jeg kanskje ventet ;)
Nei. Jeg er egentlig ikke så bekymret av meg... Sist fant jeg aldri lyden i uke 12-16 uten å bli bekymret. Nå viste det jo seg at babyene var død da, så burde kanskje blitt litt urolig. Denne gangen blir jeg nok ikke bekymret før I uke 13 uansett ;)

Nei. Jeg er egentlig ikke så bekymret av meg... Sist fant jeg aldri lyden i uke 12-16 uten å bli bekymret. Nå viste det jo seg at babyene var død da, så burde kanskje blitt litt urolig. Denne gangen blir jeg nok ikke bekymret før I uke 13 uansett ;)
Kan isåfall anbefale å sjekke litt på YouTube og de som har funnet den i uke 9. Greit å se tips. Det hjalp ihvertfall meg :)

Back
Topp