Doppler..

Brukte den mye før. Men nå kjenner jeg daglig liv så har ikke samme behovet lengre <3 var bekymret i stad pga ikke kjent noe særlig i dag. La meg ned å trykket litt på magen, og da fikk jeg et skikkelig spark tilbake :P hadde jeg ikke fått det hadde nok doppleren kommet frem!

Heldig du er :) hvor langt er du på veg? Gleder meg virkelig til å kjenne liv :) imens er doppleren gull verdt :)

Ja doppleren er gull! Er 19uker nå :)

Fram med doppleren en gang i uka kanskje. Koselig. Kjenner liv også men den er god å ha!

Flere som bruker dette? Så fornøyd med å kunne dra frem denne og høre verdens deiligste lyd :) <3

Jepp :-) Helt fantastisk å få bekreftet at alt er bra der inne <3 Men bruker den maks to ganger i uken.. Og det er et skikkelig høydepunkt ;-)

Bruker den av og til. Men kutter ut når eg kjenner daglige spark.. Hørte nettopp pga ingen spark i dag.. Hørte den lille var aktiv og gjemte seg for dopleren. Nå har jeg kjent små dult etterpå <3

Yupp, det gjør jeg. Men ikke som de siste to ukene. Har følt daglige bevegelser i det siste og da det ikke vært noe behov for doppler.

Jeg har ikke brukt min på en stund , kjenner ofte spark og bevegelse inni der :) ble også beroliget etter oul. Men glad jeg har den i tilfelle! Tar under et minutt å finne den frem og høre hjertelyden <3

Back
Topp