Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjøpte en da jeg venta nr 1 og brukte den også da jeg venta nr 2. Solgte etter det. Kjøper nok ikje ny. Men er veldig koselig å ha. Brukte den også så besteforeldre skulle få høre på hjertet. Koselig.
Ja i grunn jeg også, men jeg kommer nok til å bruke den når jeg er superstressa! og finner jeg ikke noe da, ringer jeg sikkert ned både legevakt og legekontor i harnisk jeg er ikke så fornuftig
Jeg lar være å bestille, så slipper jeg å tenke tanken på å finne den om jeg skulle bli stressa.
Sist var jeg sengeliggende fra uke 5 til aborten, så jeg hadde jo aldri noe tidspunkt hvor jeg trodde noe var galt. Det kjennes faretruende likt ut denne gangen, bare enda tidligere kvalme nå, så jeg får klare meg med de ekstra UL-kontrollene jeg får.
Noen som har tenkt å prøve seg på å finne hjertelyden selv?
Jeg har en liggende som jeg kjøpte sist jeg ble gravid, men rakk aldri å bruke den. Tenker den kan være kjekk/morsom å ha for og høre om alt står bra til inni der etterhvert
Eg har også en sånn brukte den mye sist eg gikk gravid. Eg kommer nok til å bruke den sånn at hu minste kan få høre. Og så klart eldste mann men må jo ta forbehold i tilfelle eg ikke finner hjertelyden når en gjør det hjemme. Uten å få panikk