Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan nok hende at jeg heller bare må bli en sånn som renner ned dørene på helsestasjonen og legekontoret.Doppler er fint om man er av typen som takler at man ikke alltid finner hjertelyden. Er man av den engstelige typen så kan det føre til enda mer engstelse om man ikke finner hjertelyden. Så man må nesten kjenne litt på det før man skaffer seg det.
Doppler er fint om man er av typen som takler at man ikke alltid finner hjertelyden. Er man av den engstelige typen så kan det føre til enda mer engstelse om man ikke finner hjertelyden. Så man må nesten kjenne litt på det før man skaffer seg det.
Tror heller de pengene blir brukt på en tidlig ultralyd![]()
Takk!! Men her prøver jeg å overbevise meg om at doppler bare er tull og ikke nødvendigDoppleren min kosta bare 300 krså de er ikke så dyre, iallefall ikke på ebay
tenkte bare jeg skulle dele det
![]()
Takk!! Men her prøver jeg å overbevise meg om at doppler bare er tull og ikke nødvendighaha, tror ikke jeg har gort av det
Du kjenner jo deg selv best så hvis du tror det vil skape bekymring så er det lite vits å bruke penger på detTakk!! Men her prøver jeg å overbevise meg om at doppler bare er tull og ikke nødvendighaha, tror ikke jeg har gort av det
Det er jeg!! Haha. Sender Mail om de har noe ledig og går innom hvis det passer..Kan nok hende at jeg heller bare må bli en sånn som renner ned dørene på helsestasjonen og legekontoret.
Hvor har dere kjøpt den? Og hva koster den? Har egentlig litt lyst til å gå til innkjøp av en![]()
Vet om folk som finner fra uke 8. Men vær obs på at det kan være vanskelig, så ikke bli bekymret om du ikke finner den! Jeg fant i uke 11+3 sist, men prøvde ikke før det. Hjertelyden er ganske rask, høres nesten ut som et lite lokomotivHvor mange uker var dere når dere kunne høre hjertet? Fikk min i dag og den sier at man ikke kan høre før etter uke 12?
Fant 8+3 og 8+5 dette svangerskapet. Fant 8+5 et tidligere svangerskap. Men jeg leita lenge, mista lyden og fant den ikke igjen. Viktig å huske på at man nesten må regne med å ikke finne den så tidlig, og heller ta det som en bonus om du faktisk finner den. Holdt doppleren rett over skambeinet, pressa godt ned på skrå. Mange leger vil ikke prøve en gang før etter uke 12, fordi sjansen er så stor for å ikke finne den og da blir mødrene unødig bekymra.Hvor mange uker var dere når dere kunne høre hjertet? Fikk min i dag og den sier at man ikke kan høre før etter uke 12?
Er så deiligÆæææ, jeg fant nettopp hjertelyden! Kjempe høyt og tydelig, trodde først ikke det kunne være babyen, men gikk alt for fort til at det kunne være mitt hjerte. Er ifølge tidlig ultralyd 8+5, ifølge fastlegen og menstermin er jeg 9+3![]()
Herligste lyden!Ææææ, jeg fant nettopp hjertelyden! Kjempe høyt og tydelig, trodde først ikke det kunne være babyen, men gikk alt for fort til at det kunne være mitt hjerte. Er ifølge tidlig ultralyd 8+5, ifølge fastlegen og menstermin er jeg 9+3![]()