Doopler

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Noen som bruker dette, og hvor tidlig har dere funnet hjertelyd?[emoji176]

Er bare 9+2,sååå lyst til å prøve. Men redd for å bli stresset dersom vi ikke finner noe lyd. Tror jeg fant det i uke 9 sist,men mulig jeg surrer med ukene

Fant i uke 10 sist (angelsounds)
Må såklart brukes denne gang også når jeg kommer til uke 10-11[emoji5]

Har angelsound. Fant rundt uke 12 sist. (Prøvde ikke før) er i uke 9 nå, og tenkte prøve om en uke eller to.

Nevnte for manne min at jeg ville ha en sånn, og han ba meg bestille en[emoji28] Så nå venter jeg på en i posten[emoji847]

Hvis jeg ikke finner igjen min skal jeg bestille en ny. I forrige svangerskap skulle jeg på UL 9+3 og var så nervøs for MA. Lette etter hjertelyd dagen før ul og fant den - dermed kunne jeg dra på ul med lettere hjerte :)

Åh har så lyst til å prøve. Men tør ikke [emoji28].. pluss at jeg er så nervøs ift at mange jordmødre ikke anbefaler det. Kan det være skadelig for babyen?? [emoji848] noen som vet?

Åh har så lyst til å prøve. Men tør ikke [emoji28].. pluss at jeg er så nervøs ift at mange jordmødre ikke anbefaler det. Kan det være skadelig for babyen?? [emoji848] noen som vet?
Tror ikke det er skadelig,men det anvefales kanskje ikke siden det hos noen kan være vanskelig å finne hjertelyden. Det vil jo kanskje skape unødvendig bekymring. Jeg brukte den mye forrige gang,nesten daglig,men den kvelden alt faktisk gikk galt turte jeg ikke. Underbevisstheten,altså.
Så usikker på om jeg skal bruke den denne gangen,nettopp pga. bekymringen som kanskje er helt unødvendig.

Ikke skadelig men kan gi både unødvendige bekymringer og falsk trygghet.
F eks når man er bekymret pga lite liv senere, så skal man inn på sjekk. Det at man finner hjertelyd på doppler betyr at fosteret lever ikke nødvendigvis at ting står bra til. Er man stresset kan man også ha så høy hjertefrekvens selv at til og med jordmødre kan ta feil av mor og baby

Takk for svar. [emoji16] tror faktisk jeg dropper det. Hehe jeg ville nok bekymret meg for mye. [emoji85][emoji33][emoji57]

Jeg kommer ikke til å kjøpe. Kjenner jo at jeg blir bekymret over diverse ting, og da tror jeg den bare blir et ekstra bekymringsmoment!

Back
Topp