Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, koselig! Da har du noe å ty til på de dagene du bekymrer deg mest!Jeg tok sjansen, fant faktisk hjertet [emoji176] [emoji176] [emoji176]
Ja [emoji169]Ååh, koselig! Da har du noe å ty til på de dagene du bekymrer deg mest!
Hvordan vet du at det var navlesnoren?Var så teit å prøvde i dag 10+5.. fant ingen hjertelyd, og ble selvfølgelig superbekymret [emoji30] Alt man skal påføre seg selv [emoji85] Hørte pulsen på navlestrengen, men er det noen som vet om det er ett positivt tegn? Eller om den har puls uansett?
Var så teit å prøvde i dag 10+5.. fant ingen hjertelyd, og ble selvfølgelig superbekymret [emoji30] Alt man skal påføre seg selv [emoji85] Hørte pulsen på navlestrengen, men er det noen som vet om det er ett positivt tegn? Eller om den har puls uansett?
Hvordan vet du at det var navlestrengen?
Det lurer jeg på og....
Finner bare min egen foreløpig, og det er jo ikke noe spennende, vet jo at jeg lever[emoji28][emoji85]
Hvordan vet du at det var navlesnoren?
Hvordan vet du at det var navlestrengen?
Det lurer jeg på og....
Finner bare min egen foreløpig, og det er jo ikke noe spennende, vet jo at jeg lever[emoji28][emoji85]
Det er en slik svosj-svosj-svosj lyd [emoji28] min puls høres klarere, og babyens skal jo hørest ut dom en galloperende hest [emoji4]
Men noen som vet om navlestrengen er i sving om der ikke er noe liv?
Pulsen min svisj-svosjer... finner den på begge sider av magen, og det er ikke mulig at det er navlesnoren nå så tidlig.... samme lyd som hos jm/lege da de bommer og finner min først (i tidligere sv.sk. altså)
Ååh, fantastisk!Jeg tok sjansen, fant faktisk hjertet [emoji176] [emoji176] [emoji176]

Det er så koselig. Har bestemt meg for å kun bruke den for «kos»,ikke for å sjekke om det er liv der inne. Kan jo fort bli litt stresset[emoji272]Ååh, fantastisk![emoji813]red
Har en liggende, men ikke turt å prøve enda. Har glemt den litt bort. Kanskje jeg må prøve?![]()