Dommedag?

Blir helt kvalm av alt dette domme dag snakket ! 
I dag eller i 2012. 

Det er faktisk så idotisk !! 
Tenk på de stakkars folkene som faktisk tror på dette. 

Blir sinna rett og slett !! 

Jeg må si at måten han kom frem til datoen på var drøyt mye dummere enn jeg hadde trodd.
Finnes det virkelig mennesker som blir imponert over at hvis man multipliserer noen tall, så får man noen andre tall?

Å ja her skal vi drepe barna og oss selv, for imorgen kommer den store dagen hvor vi skal fare haha...

Nei, tror ikke på det. og jeg tror mer på indianerne enn på bibel vitser og jehova preik.

Nå har det jo hvert enormt med naturkatastrofer, jordskjelv, tsunamier, orkaner, hull i bakken som forsvinner osv osv. det er stor aktivitet i kloden vår, så en kan vel nesten begynne å lure om det snart tar slutt.

Men jeg skal enda leve lenge og jeg skal se barna vokse opp, så her kan det ikke bli noe dommedag:)

Jaja, da er det jo greit at jeg skal feire 30-årsdagen min idag og har kjøpt inn et par flasker vin. Er bare å leve livet idag, skjønner jeg!
Nei, vettu hva - sånt tror jeg ikke på.
Jeg tror på fysiologiske bevis og det forskning kommer frem til. Ikke religionsprat.

Gi meg en faktaopplysning, så skal jeg vurdere å få litt panikk.

lenlen skrev:
Skal ein følge Bibelen er det ingen som kjenner dagen eller timen, så  kanskje kjem dommedag i morgon, kanskje om 100år......Kjenner eg vert provosert av deisom heile tida skal tidfeste og skremme folk med dommedag.

Signerer!

dikkedikk skrev:
lenlen skrev:
Skal ein følge Bibelen er det ingen som kjenner dagen eller timen, så  kanskje kjem dommedag i morgon, kanskje om 100år......Kjenner eg vert provosert av deisom heile tida skal tidfeste og skremme folk med dommedag.

Signerer!

jepp...ingen vet når han kommer igjen...jeg tror han kommer igjen en gang, men han kommer når han kommer...og til da tror jeg ikke på noe folk sier om når. tror det når Jesus selv kommer og sier det...og det har ikke skjed enda...

Rebecca85 skrev:
Selvfølgelig kl 18..satse på usa kl 18 da så jeg får trøkka nedpå ostekaka først hvertfall!!!"

Det er det som er så rart med slike spådommer. De kommer med et presist tidspunkt, men ikke hvilken tidssone :undrer: :undrer:
Kanskje det der derfor det aldri blir noe av disse dommedagene, Gud blir forvirret over når han skal starte :hm: :hm:

Siden denne tiden er "beregnet" fra bibelen vil vet den mest logiske tidssonen være den samme som i midtøsten siden det er der det meste av bibelhistorien foregår.

For noe tullball sier nå jeg.. livet er uforutsigbart som det er, ingen vet når et eller flere liv tar slutt. Lev livet til det fulle, og nyt hver dag som om det skulle være den siste emoticon Carpe diem emoticon

Weebee skrev:
For noe tullball sier nå jeg.. livet er uforutsigbart som det er, ingen vet når et eller flere liv tar slutt. Lev livet til det fulle, og nyt hver dag som om det skulle være den siste emoticon Carpe diem emoticon

Jo, det er jeg nå enig i, men det er gøy å gjøre narr av :lyspære:

Har en lillebror som ble mildt sagt panisk av denne agurknyheten, så jeg ønsket å sette meg inn i denne saken og gjøre min egen research.

Om man leser dette utdraget fra Bibelen; http://www.bibel.no/Hovedmeny/Nettbibelen.aspx?book=MAT&chapter=24

Så kan man vel egentlig konkludere med, om man er kristen, at denne 89 år gamle mentalpasienten (?) er en såkalt ulv. Hvis man skal tro Bibelens ord så vil INGEN vite når ragnarok vil intreffe, ikke engang sønn av Gud. 

-og en annen ting. Om det absurde skulle skje, vil disse kristne fundamentalistene vil være de første som ryker.For å være helt ærlig, er det noen krise? Noen som vil savne dem? Tror det er en del av evolusjonen at en gjeng med særinger tar masseselvmord. Heia Darwin!

Back
Topp