Jaja! Festet på hver dag. Og winged eyeliner[emoji28] Snuppa sov jo så mye. Hadde jo allverdens tid.
Hahha ender sikkert med Samma jeg å da. At det går an hihi. Full fleek makeup på barsel ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja! Festet på hver dag. Og winged eyeliner[emoji28] Snuppa sov jo så mye. Hadde jo allverdens tid.
Syns det er helt innafor jeg[emoji23] Følte meg så fæl ellers og hadde vondt over alt på grunn av ks, så ja. Da føltes det hvertfall bedre ut å se ok ut i ansiktet[emoji4]Hahha ender sikkert med Samma jeg å da. At det går an hihi. Full fleek makeup på barsel ja![]()
Jeg skal faktisk ta med meg mer sminke! Fikk så mye blodutredelser i ansiktet etter fødselen og hadde ikke tatt med noe for regna ikke mer jeg trang det. Så det måtte samboer hente! Så jo ikke utDenne gangen skal jeg ta med meg skift på føden og ikke bare sminke og løsvipper! [emoji23]
Og jeg skal være litt mer obs på kosthold[emoji5] For nå er jeg neeettopp ferdig med å gå ned de 25 kiloene jeg la på meg sist!
Syns det er helt innafor jeg[emoji23] Følte meg så fæl ellers og hadde vondt over alt på grunn av ks, så ja. Da føltes det hvertfall bedre ut å se ok ut i ansiktet[emoji4]
Jeg skal faktisk ta med meg mer sminke! Fikk så mye blodutredelser i ansiktet etter fødselen og hadde ikke tatt med noe for regna ikke mer jeg trang det. Så det måtte samboer hente! Så jo ikke uthaha

Tenker likt som deg. Synes det var kjempeskummelt å slutte på lutinus, men heldigvis gått bra her så langt!Jeg vet, jeg vet, men får det ikke tilHar overbevist meg selv om at det er lutinusen som holder spira på plass og jeg tok den siste i dag tidlig.
Haha å?Ikke shave dotten før fødselen! [emoji23][emoji23][emoji23]
Har hørt at de skal beskytte mot rifterHaha å?
Haha! Ja nei det får se ut sånn det ser ut da x)Har hørt at de skal beskytte mot rifterjordmødrene liker visst dott [emoji14] jeg har ingen formening om det er sant, men det er ikke lett å komme til mot slutten likevel!
![]()
Ikke jobbe til "the bitter end"!
Jeg fikk så mye vann i kroppen etter hvert, kunne legge på meg 2,5 kg. over natten, men sykemelde meg? Neida! Jobbet fra hjemmekontor til slutt, slik at jeg kunne LIGGE og jobbe med beina høyt. Til slutt ble det svangerskapsforgiftning og hastekeisersnitt i uke 32+6.
Takken fra arbeidsgiver var at jeg ikke fikk igjen stillingen min etter endt permisjon, og de har omplassert meg to ganger på ett år.
Nei, denne gangen skal jeg tenke på meg selv og sykemeldingen skal sitte løst!! Dvs. har en fastlege som helst ikke skriver ut sykemeldinger, men regner med at historikken fra forrige svangerskap vil hjelpe litt på det.
Så tenk på dere selv, jenter!
Arbeider du der ennå?
Ja, har søkt på noen få jobber, men på et så lite sted er det dessverre ikke mange aktuelle jobber
Var på jobbintervju fredag på en veldig spennende jobb, men er jo litt dårlig timing å begynne ny jobb akkurat nå (hvis jeg i det hele tatt er då heldig å bli tilbydd jobben)..