Does and dont's gravid

Hahha ender sikkert med Samma jeg å da. At det går an hihi. Full fleek makeup på barsel ja :D
Syns det er helt innafor jeg[emoji23] Følte meg så fæl ellers og hadde vondt over alt på grunn av ks, så ja. Da føltes det hvertfall bedre ut å se ok ut i ansiktet[emoji4]

Denne gangen skal jeg ta med meg skift på føden og ikke bare sminke og løsvipper! [emoji23]
Og jeg skal være litt mer obs på kosthold[emoji5] For nå er jeg neeettopp ferdig med å gå ned de 25 kiloene jeg la på meg sist!
Jeg skal faktisk ta med meg mer sminke! Fikk så mye blodutredelser i ansiktet etter fødselen og hadde ikke tatt med noe for regna ikke mer jeg trang det. Så det måtte samboer hente! Så jo ikke ut :p haha

Syns det er helt innafor jeg[emoji23] Følte meg så fæl ellers og hadde vondt over alt på grunn av ks, så ja. Da føltes det hvertfall bedre ut å se ok ut i ansiktet[emoji4]

Ja helt innafor. Bare ser for meg kaoset jeg da med meg sjøl Hahah. Blir morro å se hva tiden viser Hehe !

Jeg skal faktisk ta med meg mer sminke! Fikk så mye blodutredelser i ansiktet etter fødselen og hadde ikke tatt med noe for regna ikke mer jeg trang det. Så det måtte samboer hente! Så jo ikke ut :p haha

Hahah jaja! September babiene sine mødre er overraskende i flertall når det gjelder sminke på barsel ja. Nye se og hør overskrifta i høst. Rekord mange sminker seg timer etter fødsel :laughing002

Sist satt jeg på vippeforlengere og farga bryna et par uker før nedkomst, følte meg litt freshere :)
Tips til alle førstegangsfødene, ta med dere deilige strømpebukser, skjørt og bluser på føden. Ev hverdagskjoler, mange blir veldig varme :o

Jeg vet, jeg vet, men får det ikke til:p Har overbevist meg selv om at det er lutinusen som holder spira på plass og jeg tok den siste i dag tidlig.
Tenker likt som deg. Synes det var kjempeskummelt å slutte på lutinus, men heldigvis gått bra her så langt!:)

Ikke jobbe til "the bitter end"!
Jeg fikk så mye vann i kroppen etter hvert, kunne legge på meg 2,5 kg. over natten, men sykemelde meg? Neida! Jobbet fra hjemmekontor til slutt, slik at jeg kunne LIGGE og jobbe med beina høyt. Til slutt ble det svangerskapsforgiftning og hastekeisersnitt i uke 32+6.
Takken fra arbeidsgiver var at jeg ikke fikk igjen stillingen min etter endt permisjon, og de har omplassert meg to ganger på ett år.

Nei, denne gangen skal jeg tenke på meg selv og sykemeldingen skal sitte løst!! Dvs. har en fastlege som helst ikke skriver ut sykemeldinger, men regner med at historikken fra forrige svangerskap vil hjelpe litt på det.

Så tenk på dere selv, jenter!

Og forresten skal jeg sørge for at jeg har noen bilder av meg selv med gravidmagen!

Har knapt et bilde fra forrige graviditet, for jeg trodde jeg hadde god tid til å ta noen. Hadde vært så koselig å vise til datteren min i dag!

Ikke jobbe til "the bitter end"!
Jeg fikk så mye vann i kroppen etter hvert, kunne legge på meg 2,5 kg. over natten, men sykemelde meg? Neida! Jobbet fra hjemmekontor til slutt, slik at jeg kunne LIGGE og jobbe med beina høyt. Til slutt ble det svangerskapsforgiftning og hastekeisersnitt i uke 32+6.
Takken fra arbeidsgiver var at jeg ikke fikk igjen stillingen min etter endt permisjon, og de har omplassert meg to ganger på ett år.

Nei, denne gangen skal jeg tenke på meg selv og sykemeldingen skal sitte løst!! Dvs. har en fastlege som helst ikke skriver ut sykemeldinger, men regner med at historikken fra forrige svangerskap vil hjelpe litt på det.

Så tenk på dere selv, jenter!

Arbeider du der ennå?

Ja, har søkt på noen få jobber, men på et så lite sted er det dessverre ikke mange aktuelle jobber:(

Var på jobbintervju fredag på en veldig spennende jobb, men er jo litt dårlig timing å begynne ny jobb akkurat nå (hvis jeg i det hele tatt er då heldig å bli tilbydd jobben)..

Krysser fingrene for deg!

Du skal tilfeldigvis ikke på det - la oss kalle det kickoff'et - i morgen og onsdag?

Back
Topp