Dockboot eller Cherrox?

ORIGINAL: Miss Gilmore

ORIGINAL: Raemec

Viking Thermo!

Var ikke det hun spurte om.

jo var jo forsåvidt det...for dette er en type cherrox[;)]Mye lettere og varmere enn andre typer cherrox

Jeg er veldig fornøyd med Viking Thermo til min snuppe..

Har hørt mye positivt om Duck boots også da. De isolerer veldig bra grunnet materialet..

Tror jeg velger viking thermo i år også, men fremdeles usikker

Dock boots. Med ullsåle og ullsokk tåler de ned til 15-20 minus. Cherrox blir isbokser og gjør mer skade enn nytte. Aldri cherrox på min unge iallefall. Så dock boots evt. Sorel. [:)]

Viking Thermo!

Dockboots, mye mykere og holder kjempefint på varmen [:)]

Cherox. Dockbootene er ikke fôret og ikke varme i det hele tatt.

Beklager, men det er bare tull. De holder utrolig godt på varmen, og er foret med Neopren, som er et isolerende stoff. Tåler mange kuldegrader.

Jeg ville valgt Dock boots fremfor cherrox, som har en tendes til å være stive og ubehagelige i tillegg..

(hilsen skoselger)

ORIGINAL: Labambie

Dock boots. Med ullsåle og ullsokk tåler de ned til 15-20 minus. Cherrox blir isbokser og gjør mer skade enn nytte. Aldri cherrox på min unge iallefall. Så dock boots evt. Sorel. [:)]

Sign, cherrox er noe dritt.

ORIGINAL: HeDa

Viking Thermo!

Var ikke det hun spurte om.

jo var jo forsåvidt det...for dette er en type cherrox[;)]Mye lettere og varmere enn andre typer cherrox

Takk for tipset, hadde ikke tenkt på de[:)]

ORIGINAL: MorStine

Beklager, men det er bare tull. De holder utrolig godt på varmen, og er foret med Neopren, som er et isolerende stoff. Tåler mange kuldegrader.

Jeg ville valgt Dock boots fremfor cherrox, som har en tendes til å være stive og ubehagelige i tillegg..

(hilsen skoselger)

Men så skal vel ikke cherrox brukes i minusgrader. Er vel mer slapsevær støvler?[8D]

ORIGINAL: MorStine

(hilsen skoselger)

Ok, da tror jeg kanskje jeg går for Dockboot. Så de har de på tilbud til 199 på obs til uka.
Tenker at det viktigste ikke er at de må tåle ekstrem kulde, kommer til å bruke dem til slapsevær +/- 0 grader. Når det kladere vil jo vinterskoene bli brukt. SÅ det viktigste er jo at de er behagelige å ha på, og at de er vanntette.

her brukes dockboots som ekstra vintersko, og viking thermo til slapsevær på vinteren og som gummistøvler.

Har cherrox til gutta mine, men synes de er veldig stive... Har sett på dockboots, men liker de ikke noe særlig... får se hva det blir til...

uansett er ikke cherrox vinter-støvler!!

ORIGINAL: Skravlemor

her brukes dockboots som ekstra vintersko, og viking thermo til slapsevær på vinteren og som gummistøvler.

OK, jeg tenkte egentlig å bruke dockboot til slapsevær... Men er de kankje ikke helt vantette?

ORIGINAL: Solstrålenes mamma

ORIGINAL: Skravlemor

OK, jeg tenkte egentlig å bruke dockboot til slapsevær... Men er de kankje ikke helt vantette?

De er VELDIG vanntette.
Her ble de testa i går i sølepytter, og de bestod testen![:D]

Back
Topp