Solstrålenes mamma
Forelsket i forumet
Hva anbefaler du som et supplement til vinterskoene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Gilmore
ORIGINAL: Raemec
Viking Thermo!
Var ikke det hun spurte om.
Cherox. Dockbootene er ikke fôret og ikke varme i det hele tatt.
ORIGINAL: HeDa
ORIGINAL: Raemec
Viking Thermo!
Var ikke det hun spurte om.
jo var jo forsåvidt det...for dette er en type cherrox[;)]Mye lettere og varmere enn andre typer cherrox
ORIGINAL: MorStine
Beklager, men det er bare tull. De holder utrolig godt på varmen, og er foret med Neopren, som er et isolerende stoff. Tåler mange kuldegrader.
Jeg ville valgt Dock boots fremfor cherrox, som har en tendes til å være stive og ubehagelige i tillegg..
(hilsen skoselger)
ORIGINAL: MorStine
Beklager, men det er bare tull. De holder utrolig godt på varmen, og er foret med Neopren, som er et isolerende stoff. Tåler mange kuldegrader.
Jeg ville valgt Dock boots fremfor cherrox, som har en tendes til å være stive og ubehagelige i tillegg..
(hilsen skoselger)
ORIGINAL: Skravlemor
her brukes dockboots som ekstra vintersko, og viking thermo til slapsevær på vinteren og som gummistøvler.
ORIGINAL: Solstrålenes mamma
ORIGINAL: Skravlemor
her brukes dockboots som ekstra vintersko, og viking thermo til slapsevær på vinteren og som gummistøvler.
OK, jeg tenkte egentlig å bruke dockboot til slapsevær... Men er de kankje ikke helt vantette?
ORIGINAL: Løvemamma83
Dockboot