Dobesøk

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Går dere på do mens den andre parten er på badet? Kun for å tisse, eller mer?

Her går vi ofte på do mens den andre parten er i badekaret eller pusser tenna osv, men holder oss kun til å tisse :-P

Nei. Har kun selskap av en unge eller ei katt når e går på do. Gubben låser døra :P

Går helt greit å tisse, men har aldri og kommer aldri til å gjøre noe annet mens noen andre er på badet. Finnes grenser altså. ;)

Ja helt naturlig for meg, både det ene og det andre. Min kjære er ikke like fornøyd med det, hender jeg får litt kjeft om jeg bæsjer uten å å lukket igjen døra til badet :p

Nei, liker meg best alene på do uansett hva jeg skal der :)

Nei. I januar har vi vært sammen i åtte år, men vi er fortsatt ikke der. :P Er ikke noe problem om toåringen er med inn, da. Hun har vært med meg på dobesøk siden hun var spedbarn, så det er mer naturlig. ;)

Liker best alene gitt. Men er jeg nødt gjør jeg begge deler . Om feks han er i dusjen / steller barna. Tok noen år men :)

Blir med tissingen som regel, men har hendt nr.2 også:P

nei går på do alene. men om det er krise å han er i dusjen kan jeg tisse.
han tisser selvom jeg er der men går stortsett alene han også. bomelom er privat!!!

Hender jeg tisser mens han er på badet om jeg ikke kan holde meg eller gidder å gå ned. Eller jeg pusser tennene om kvelden mens han tisser.... Men begge liker vel stort sett å kunne gå på toalettet i fred :-)

Foretrekker å ha privaliv, jeg låser døra når jeg gjør mitt.

Back
Topp