Dobesøk

Nope.

Prøver å holde mystikken litt vedlike.

vi tisser uten problem mens den andre er på badet :-) sjelden nr 2, men det har vel hendt for oss begge...

Når vi ikke har besøk er badromsdøra bestandig åpen utenom når en av oss er der for å gjøre nr 2. ;)
Og tro meg, ingen av oss har noen interesse av å vite hva som skjer bak den døra :P

Bruker som regel ikke det nei, men liker at sambo har døren på badet åpen om han dusjer. Bruke ofte gå inn å prate med han osv. Haha :p

Han kan tisse mens jeg dusjer da

Tisser når han er der....Bæsje gjør jeg alene, men jeg hadde ikke gått helt av skaftet om jeg hadde mått gjort det mens han var der. Vi nevner det titt og ofte da. Om vi ser på film og han må pause den, sier jeg som regel at nå må jeg gå på do og drite:P Vi er barnslige, ler fortsatt av bæsj, tiss, promp:P

Niks! Kunne til nød ha tisset med han i rommet, men hadde aldri falt meg inn og gjøre nummer 2 foran han og han hadde aldri fått lov til å gjøre det foran meg. Trenger ikke dele ABSOLUTT alt :p

Hehe, ja begge tisser med den andre på badet. Noe annet hadde ikke nytta nå som jeg er gravid og tisser tusen ganger til dagen :P men sambo han bommelommer også med meg på badet, da rømmer jeg så fort det lar seg gjøre! Det er ekkelt!! Får ikke til det selv, må være alene på do og helst ikke ha noen sjans for å bli forstyrra :P

Vi er ofte på badet samtidig, morgen og kveld. Har ingen problem med å gå på do når han er der, men foretrekker å være alene og hvertfall om det er bommelom! :p

Kan tisse ja, noe annet er uaktuelt! Vi er gift og veldig åpne men der går grensen min altså!

Kan fint tisse når mannen er tilstede, og omvendt. Men nr. 2 er privat, tror ingen av oss hadde fått til å bæsje med den andre i samme rom :p

Kan gå på do for å tisse ja, men unngår helst nummer to med andre på badet ;) Han derimot gjør både en og to, men da rømmer jeg ! :P

Nei, vi gjør nok ikke det. :)

Last edited:
Back
Topp