Dobesøk på natten

Solbæra

Forelsket i forumet
Da jeg ble gravid begynte jeg tidlig å våkne på natten for å gå på do. Allerede nå i uke 8 er jeg oppe 2 ganger pr natt.

Flere som opplever dette så tidlig?

Jeg sliten med å få til å sove etter dobesøk, og føler ikke jeg får nok søvn iløpet av natten.

Klarer meg ofte frem til nærmere morgenen hvis jeg ikke blir vekt. Og her er ikke søvn et problem i etterkant. Kunne sikkert sovet døgnet rundt

Er 8 uker i morgen og har allerede vært oppe 1-2 ganger hver natt i flere uker...så tror det er ganske vanlig ut fra det jeg har lest her inne.

Er på do rundt 2 ganger hver natt Og sånn har det vært i et par uker allerede.. Er 6+6 idag

Da jeg ble gravid begynte jeg tidlig å våkne på natten for å gå på do. Allerede nå i uke 8 er jeg oppe 2 ganger pr natt.

Jeg sliten med å få til å sove etter dobesøk, og føler ikke jeg får nok søvn iløpet av natten.

Det er dessverre helt vanlig, bør gi seg om noen uken når livmoren flytter seg og får bedre plass. Den presser på blæren nå. Så vi får en liten pause og så begynner det på nytt på slutten av graviditeten

Jeg har også vært oppe et par ganger for natten. Har dere tatt urinprøve på legekontoret? Min viste fredag usymptomatisk uvi og jeg har tatt antibiotika i helgen. Ikke vært oppe etter det på natta. Men hyppig på dagen da, men d er helt normal da man alt er i forandring der nede! :happy:

Gruer meg til jeg kommer dit Vagge tissetrengt rundt i mørket når man egentlig bare vil sove.

Heldigvis aldri hatt det problemet at jeg må på do på natta tidlig i graviditeten. Men får det jo igjen på slutten:confused:

Har våknet hver natt en uke nå og må på do, men får heldigvis sove igjen med en gang:) er bare 5+1, så syns det er litt tidlig:eek: og kan ikke huske det var sånn når jeg var gravid forrige gang:confused:

Jeg våkner også en gang hver natt for å gå på do. Passer på å ikke skru på lys og er rolig, så sovner jeg fort igjen.

er så vidt bikket over 5+0 og er oppe å tisser alt fra 1 gang om nattaen til 3 ganger :wacky:

:happy090Har barn fra før,og har vel aldri sluttet å være oppe på do på natta

Sniker.... mener å huske at jeg hadde det likedan i begynnelsen. Dersom det er mulig vil jeg anbefale deg å ikke ha på lys i de rommene du må gå gjennom for å gå på do i løpet av natta. Må selvfølgelig være i stand til å navigere deg frem uten å kræsje inn i alt mulig rart, men vi prøvde på akkurat dette og det har hjulpet meg.
Er bare å nyte å «kun» måtte gå på do 2 ganger pr. natt... er selv kommet til uke 34+4 og er på do alt fra 3-5 ganger pr. natt. Blir fort slitsomt :shy:

De forrige tre svangerskapene mine var jeg aldri på do på natta (med et sjeldent unntak kanskje), helt fra start og til slutt! Denne gangen.. var oppe to ganger i natt! Merkelig :happy:

Back
Topp