Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig hvor langt er du på vei?Klarer meg ofte frem til nærmere morgenen hvis jeg ikke blir vekt. Og her er ikke søvn et problem i etterkant. Kunne sikkert sovet døgnet rundt
Heldig hvor langt er du på vei?

Da jeg ble gravid begynte jeg tidlig å våkne på natten for å gå på do. Allerede nå i uke 8 er jeg oppe 2 ganger pr natt.
Flere som opplever dette så tidlig?
Jeg sliten med å få til å sove etter dobesøk, og føler ikke jeg får nok søvn iløpet av natten.

Sniker.... mener å huske at jeg hadde det likedan i begynnelsen. Dersom det er mulig vil jeg anbefale deg å ikke ha på lys i de rommene du må gå gjennom for å gå på do i løpet av natta. Må selvfølgelig være i stand til å navigere deg frem uten å kræsje inn i alt mulig rart, men vi prøvde på akkurat dette og det har hjulpet meg.Da jeg ble gravid begynte jeg tidlig å våkne på natten for å gå på do. Allerede nå i uke 8 er jeg oppe 2 ganger pr natt.
Flere som opplever dette så tidlig?
Jeg sliten med å få til å sove etter dobesøk, og føler ikke jeg får nok søvn iløpet av natten.