Blir det en nummer 3?

3+5
Blødningen gikk over til brunlig utflod igjen, og symptomene er på graviditet er i høyeste grad på plass. Har allerede begynt å bli litt kvalm - er det vanlig så tidlig? Og puppene er ømme og vokser (til mannens fornøyelse). Våknet også i natt og måtte skikkelig tisse, og var så sulten at jeg måtte spise litt. Litt tidlig å spise for to? Haha

Neste milepæler:

- Få 2-3 på digital
- Få 3+ på digital
- Ringe jordmor og bestille time
- Bestille time til TUL
 

Vedlegg

  • D88F3DCC-D4FE-40FF-B2B7-F25AB3DC4979.jpeg
    D88F3DCC-D4FE-40FF-B2B7-F25AB3DC4979.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 168
3+5
Blødningen gikk over til brunlig utflod igjen, og symptomene er på graviditet er i høyeste grad på plass. Har allerede begynt å bli litt kvalm - er det vanlig så tidlig? Og puppene er ømme og vokser (til mannens fornøyelse). Våknet også i natt og måtte skikkelig tisse, og var så sulten at jeg måtte spise litt. Litt tidlig å spise for to? Haha

Neste milepæler:

- Få 2-3 på digital
- Få 3+ på digital
- Ringe jordmor og bestille time
- Bestille time til TUL
Ser veldig bra ut det her :)
 
Herregud dette var koselig lesing altså! Gratuleter så utrolig masse!

Må gjerne komme inn på juli-forumet med resten, artig å dele milepæler med hverandre:happy:

Tusen takk :) Tror jeg har meldt meg inn (skrev termin og sykehus), men har ikke vært så aktiv der enda. Gleder meg til å følge deg frem til termin.
 
Dette var veldig koselig å lese :love017
Gratulerer med den lille spiren, håper den sitter hele veien:Heartred
 
Tusen takk! Føles helt uvirkelig ❤️ Hvordan går det med deg? ☺️
Det kan jeg tenke meg, gleder meg sånn til første positive test :Heartred
Vi skal starte opp med IVF/ICSI når jeg får mensen om 2 uker, så får håpe at det blir positiv test snart :smiley-angelic001
 
Det kan jeg tenke meg, gleder meg sånn til første positive test :Heartred
Vi skal starte opp med IVF/ICSI når jeg får mensen om 2 uker, så får håpe at det blir positiv test snart :smiley-angelic001

Det unner jeg deg å få snart. Har fulgt deg litt og syns du har prøvd mye lenger enn du har fortjent, og hatt imponerende godt mot. Det er sterkt av deg ❤️ Jeg syns 5 PP-er med kun negative tester var kjipt. Håper det blir full klaff med IVF - eller at du er gravid nå og mensen aldri kommer ☺️
 
3+6
Syns stigningen foreløpig utvikler seg bra. Tenkte å ta en ny digital på torsdag eller fredag, og sjekke om jeg får 2-3 uker. Vurderer også om jeg skal ringe jordmor eller lege snart, siden jeg har dobbel livmor og kanskje kan få henvisning til tidlig ultralyd. Hvis jeg ikke får det, kommer jeg nok til å booke en ultralyd privat.
 

Vedlegg

  • 43AF6CCC-0F68-4AA2-85D4-9417E4A11A9B.jpeg
    43AF6CCC-0F68-4AA2-85D4-9417E4A11A9B.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 163
Det unner jeg deg å få snart. Har fulgt deg litt og syns du har prøvd mye lenger enn du har fortjent, og hatt imponerende godt mot. Det er sterkt av deg ❤️ Jeg syns 5 PP-er med kun negative tester var kjipt. Håper det blir full klaff med IVF - eller at du er gravid nå og mensen aldri kommer ☺️
:Heartbigred

Ja det beste hadde vel vært å være gravid nå, men har ikke troa lengre :(
 
4+0
Var på time hos fastlegen i dag, og fikk henvisning til tidlig ultralyd på grunn av dobbelt livmor. Fikk time til tidlig ultralyd allerede neste tirsdag (er da 5+0). Har jeg veldig flaks da, kan jeg vel kanskje se et hjerte banke.

Syns testen holder seg grei, og i dag har jeg kun hatt vanlig utflod (ikke noe spotting). Håper dette går riktig vei ❤️

To gode venninner vet om graviditeten nå, og i kveld skal vi kanskje fortelle det til svigers. De har fulgt hos hele veien - så føler veldig naturlig å dele det selv om det er altfor tidlig ☺️
 

Vedlegg

  • 9D2E497A-4455-4AEE-90D3-E178E9AAE996.jpeg
    9D2E497A-4455-4AEE-90D3-E178E9AAE996.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 133
4 + 3 - mister jeg? :smiley-angry017

Har ikke hatt tester siden mandag morgen. Fikk nye fra babyplan i går rett før jeg dro på ferie. Tok en på utvannet urin som nesten ikke ble synlig. Ble livredd og tenkte nå mister jeg, men trøstet meg med at det var utvannet ettermiddagsurin. Tok en ny en i dag tidlig, og jeg syns den også er altfor svak til å være 17 DPO... Gjør det vondt å miste etter 17 DPO? Er det noe håp?

Testen alene er en vanlig test som jeg tok i dag. Alle de andre testene er fra tidligere, og den helt til høyre er fra utvannet urin i går.
 

Vedlegg

  • F5E10F8C-2611-46B6-A7A1-81A09AA133B3.jpeg
    F5E10F8C-2611-46B6-A7A1-81A09AA133B3.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 177
  • 8EECAF80-1F44-49DB-92C7-BE613F58B722.jpeg
    8EECAF80-1F44-49DB-92C7-BE613F58B722.jpeg
    28,8 KB · Visninger: 181
  • DC563907-EE5A-46FA-873C-5A0451375889.jpeg
    DC563907-EE5A-46FA-873C-5A0451375889.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 149
Last edited:
4 + 3 - mister jeg? :smiley-angry017

Har ikke hatt tester siden mandag morgen. Fikk nye fra babyplan i går rett før jeg dro på ferie. Tok en på utvannet urin som nesten ikke ble synlig. Ble livredd og tenkte nå mister jeg, men trøstet meg med at det var utvannet ettermiddagsurin. Tok en ny en i dag tidlig, og jeg syns den også er altfor svak til å være 17 DPO... Gjør det vondt å miste etter 17 DPO? Er det noe håp?

Testen alene er en vanlig test som jeg tok i dag. Alle de andre testene er fra tidligere, og den helt til høyre er fra utvannet urin i går.
Æsj altså! Den så ikke særlig optimistisk ut. :( Er du over ikm?
 
Mannen min mener jeg er teit fordi dagens var en annen type enn tidligtestene fra babyplan, og at gårsdagens test var tatt på ettermiddagsurin. Åhh, nå er jeg så usikker på hva som skjer med kroppen min. Burde ikke testet så mye etter første positive test, det gir bare mer uro. Har en digital som jeg eventuelt kan ta i morgen. Men vet ikke om man blir noe klokere av det? Viser den «Gravid 1-2» så er jeg like langt, for det jeg selv innbiller meg at har skjedd er at utviklingen har stoppet opp men at kroppen ikke har fått det med seg enda. Hva ville dere gjort?
 
Mannen min mener jeg er teit fordi dagens var en annen type enn tidligtestene fra babyplan, og at gårsdagens test var tatt på ettermiddagsurin. Åhh, nå er jeg så usikker på hva som skjer med kroppen min. Burde ikke testet så mye etter første positive test, det gir bare mer uro. Har en digital som jeg eventuelt kan ta i morgen. Men vet ikke om man blir noe klokere av det? Viser den «Gravid 1-2» så er jeg like langt, for det jeg selv innbiller meg at har skjedd er at utviklingen har stoppet opp men at kroppen ikke har fått det med seg enda. Hva ville dere gjort?

Syns jeg leste at du skulle på tidlig UL på kommende tirsdag? Veit det ikke er lett men tror jeg ville prøvd å slappa av litt frem til da, for gyn ser vell hvordan det står til?

Veldig spennende å lese det du skriver og følge deg. Krysser fingrene for at det går riktig vei! Selv om eg skjønner godt at du er usikker nå..
 
Back
Topp