DLD

ORIGINAL: Busemannen

Datatrafikken som går over nettet skal lagres, hvordan tror du lyden du lager i telefonen, sendes over nettet til personen i andre enden?

Og fortsatt så bryr jeg meg ikke noe særlig for min egen del. Det verste de kan høre fra meg er sladder om rare folk på bussen, hva vi skal ha til middag osv.

Jeg skjønner jo at folk som har noe å skjule skjelver i buksen av dette, men for min egen del har det ingenting å si.

Og kan de ta en overgriper eller stoppe et drap eller whatever så er det verdt det i mine øyne.

Dette er min mening uten at jeg har tenkt i de baner at noen slemminger (Russland var nevnt her....) får tak i denne informasjonen. Jeg lever i nuet og ikke i "what if"-verdenen. Ikke at det er noe galt i å tenke sånn, jeg bare orker ikke ta forhåndsregler for alt. Jeg brenner for andre ting enn akkurat dette.

ORIGINAL: Miss Trash a lot

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: *lykkeligst*

Who cares? [:D] Har ikke mye peil jeg heller, men tenker at dersom jeg ikke gjør noe galt ser jeg ikke problemet.

Problemet er, at når plutselig all informasjon om oss er lagret en plass, så er det såååååå mange som har lyst til å utnytte det... Det er veldig mange der ute, som hadde tjent gode penger på å få med seg alt vi gjør i hverdagen.
Problemet er, at de nå stepper over en ganske stor linje, og at dette kan utvikle seg, noe ting ofte gjør...
Problemet er, at du kan faktisk ikke ha en privat samtale lenger, for det lagres, så lenge det lagres, og KAN leses gjennom, så ER det ikke privat!

Jeg personlig har ikke meldt meg på Big Brother, og har ikke spesielt lyst til å være med i det heller....

Kanskje du bør lese gjennom tråden på nytt eller finne litt fakta om DLD før du uttaler der?
Ingen skal lagre samtalene dine. Det som lagres er hvem du ringer og når. All informasjon blir ikke lagret.

Back
Topp