diverse 'plager' flere?

Hadde lyyyyys rølig farge i innlegget i stad.Så lyst at man nesten ikke ser det.og tynt lyst utflod bl med med hvitere utflod... normalt? Hmmm... jeg har små tak innimellom på høyre siden forran på magen. Hver gang det skjer så skjer det samtidig på høyre siden nederst ryggen. Noen ganger får jeg en rar følelse.sånn utenfor meg selv liksom.følelsen av å skulle besvime.men henter meg liksom inn igjen.. noen som kjenner seg igjen i noe av dette?

den besvime følelsen har jeg innimellom. Kommer som oftest hvis jeg
1 har drukket for lite
2 oppholder meg i for dårlig ventilerte rom
3 anstrenger meg for mye, får høy puls

hadde lavt blodtrykk i uke 11 og kan jo være det dropper innimellom. Hadde helt normlt på siste kontroll

Hadde den følelsen mye forrige svangerskap. I dette har jeg hatt skikkelig svimleanfall så hele rommet gynget. Regner med det ikke er noe farlig, sikkert bare blodtrykksfall el no. Har og tak i sidene. Begynte for et par dager siden, men jeg antar at det er fordi livmoren strekker seg og blir større siden bekkenlåsningen har begynt å bli ganske kraftig nå.
Har du vært på oul? Fått bekkenløsning/låsning? Hvis du blør mer ville jeg ringt legen i morra.

Hadde den følelsen mye forrige svangerskap. I dette har jeg hatt skikkelig svimleanfall så hele rommet gynget. Regner med det ikke er noe farlig, sikkert bare blodtrykksfall el no. Har og tak i sidene. Begynte for et par dager siden, men jeg antar at det er fordi livmoren strekker seg og blir større siden bekkenlåsningen har begynt å bli ganske kraftig nå.
Har du vært på oul? Fått bekkenløsning/låsning? Hvis du blør mer ville jeg ringt legen i morra.
Jeg har hatt blodtrykksfall 1 gang. Trodde jeg skulle dø! Helt forferdelig.. så den svimmelheten og den følelsen jeg har nå er noe annet. Jeg har ikke vært på ul. Skal til jordmor på tirs. Har ikke lyttet enda! Jeg får ordne meg time hos legen i morgen. Orker ikke føle meg sånn her.er så bekymret :/

Kan være greit med en time hos lege før helga. Blødningen/den økte utfloden kan komme av at livmora jobber. Smertene kan komme av livmoren vokser eller kynnere. Blødningen kan komme av livmormunnen :)

Men ta en tur til legen for en sjekk, just in case :)

Kan være greit med en time hos lege før helga. Blødningen/den økte utfloden kan komme av at livmora jobber. Smertene kan komme av livmoren vokser eller kynnere. Blødningen kan komme av livmormunnen :)

Men ta en tur til legen for en sjekk, just in case :)
Takk for svar. Godt noen har litt kunnskap å dele når man selv er litt uvitende. :) skal følge rådet

Back
Topp