Ditt siste kjøp til baby ❤️

Stellematte og en liten bukse. :love7
 
Lov å si garn ?? Hahaha! Så mye jeg vil strikke til bebis så måtte jo shoppe garn :angel9
 
Emmaljunga nxt 90 :D Likte vognen og bonus for at den er svenskprodusert:love7Har du kjøpt vogn enda?
Ja, her er det en Fox 3 og en Thule Urban Glide 2 i hus. Også kjøpte jeg en Ergobaby Metro + reisertrille på Black Friday salg jeg venter på:D
 
Klarte ikke å la være å kjøpe vognpose på tilbud. Innså at jeg har hadde den på ønskelista mi også og at det kan være jeg får den av familie, men samtidig føles julaften litt for tett opp mot termin xsmile6
Faren min har allerede avslørt at han har kjøpt dette, og vi får en brukt fra naboen, så mulig jeg bør returnere dette kjøpet, hehe…
 
Ja, her er det en Fox 3 og en Thule Urban Glide 2 i hus. Også kjøpte jeg en Ergobaby Metro + reisertrille på Black Friday salg jeg venter på:D
Moro! Dere har jo er godt utvalg nå da:DVurderte fox 3 veldig sterkt vi også, virker som de som har den er veldig fornøyde! :D
 
Siste kjøp var saueskinstøfler i størrelse 0-3mnd. Kjøpte på julemarked i helgen
 
Back
Topp