Ditt siste kjøp til baby ❤️

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Kjør :love017

Legg gjerne ved link ❤️
 
Oops… handler mens mannen er på jobb og jeg er stuck på SUS

Owlet cam og sokk
Vinterpose fra Nordlys
Tutt fra Skogen baby
Elvie curve pumpe
Togbane
Bleiebøtte
«Juleklær» fra H&M
Ergobaby Evolve vippestol
Og brukte ullpyjamaser i 50
 
Kjøpte i går: Najell babynest
Siste ting som står på listen som skal kjøpes neste ukene er:
Bilstoladapter til vogn
Babycall
Base til bilstol
Hadde håpet på gode tilbud på dette nå i black week, men det var ikke så mye å skryte av :smiley-ashamed004
 
De siste kjøp er manuell brystpumpe, sengetøy og leandervugge.
Sistnevnte er impuls kjøp, ikke noe vi trengte. :knegg:
 
33-refleksstropp-tinkafu.webp

Reflexstropp til vogn fra Tinkafu

10_Rains_Black_web-1.webp

Koppholder til vogn fra Tinkafu

0062628_easygrow-lammeskinn-grey_560.jpeg

Easygrow lammeskinn


0081021_easygrow-reflex-universal-regntrekk-til-enkelvogn-stoke_560.jpeg

Easygrow regntrekk med reflex

0093387_easygrow-myggnett-til-singlevogn_560.jpeg

Easygrow mygnett

0107814_ergobaby-metro-sort_560.jpeg

Ergobaby Metro+ (kjøpte også bilstoladaptere til)

Koden BW10 gir 10% ekstra rabatt hos Mimmis.
 
Siste vi kjøpte var bilstol og base, omentrent det eneste vi har kjøpt også :hilarious:
 
Brukt bilstolpose. For 2-3 uker siden. Hun får ikke så mye nytt, stakkars :hilarious:
 
Klarte ikke å la være å kjøpe vognpose på tilbud. Innså at jeg har hadde den på ønskelista mi også og at det kan være jeg får den av familie, men samtidig føles julaften litt for tett opp mot termin xsmile6
 
Undertøy i ull, både på nett og butikk. Nå har vi nok i 50/56 og 62 størrelse. Eller nok å begynne med :)
 
Kjøpte madrass til sprinkelseng og en skummadrass vi skal skjære til til bedsiden. Super spennende!
 
Lekegrind og madrass :angelic: Mamma ville kjøpe til oss som tidlig ‘fødegave’. Veldig glad for å ha så snille foreldre:Heartred
 
Klør i fingrene etter å kjøpe klær i 50 :woot: gidder ikke før jeg vet om det blir igansetting.:hilarious: Men det blir en veldig staselig og dyr affære, har INGENTING i 50 haha!! Så det gledes faktisk å shoppe miniklær:love017
 
Vært på Finn og shoppa litt, så jeg har vært og henta et ubrukt ullsett jeg betalte 75 kroner for, samt et babynest som også var nesten ubrukt og til halv pris.

Vi skulle jo ikke ha babynest. Jeg tenker at man ikke kan ha alt, og med ørten vogner og enda flere bilstoler må noe prioriteres bort. Så babynest var en av de tingene. Men så fikk samboer snap av en kompis som satt med sin nyfødte i babynest, som lå på pulten hans mellom tastaturet og dataen, og det synes min samboer så genialt ut, så han lurte på om vi og hadde en sånn "seng". Så når det faktisk var noe samboer ville ha, så var ikke jeg så veldig vanskelig å be akkurat :knegg:
 
Neonate babycall med kamera og tripp trapp stol :) nå tror jeg absolutt alt er på plass.. Enn så lenge ihvertfall :p
 
Back
Topp