Ditt bryllup

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Alle dere gifte; hvordan var bryllupet ditt? Kirke eller ikke? Hva slags lokale? Kjole? Mat? Alkohol?

Hva kosta d? Bryllupsreise?

Gjerne del bilde av kjolen deres også! :)
 
Gifta oss i kirka. Leide ett lite lokale, men stort nok til å både ha spisegrupper og dansegulv. Hadde koldtbord, varmt og kaldt. Alkohol inkludert. Vi lå på rundt 30 000 kr. 33 gjester da.
Reiste til Gran Canaria, Maspalonas i ei uke på bryllupsreise. Svigermor og mannen ga det i gave til oss :D

fe1e84f3c58bff8ca5cc2ff719fdcf6f
 
Vi hadde et kjempelite bryllup med noe familie og venner. Vielsen ble gjort på tinguset og festen hjemme. Hadde bare venner på festen, vi grillet og spiste litt kake, og drakk og koste oss til langt utpå natten :) Så vi brukte kun penger på grillmat, kake og litt alkohol, kjole til 1400 (mannen hadde relativt ny dress fra før), og ringer til 10 000. Tok bryllupsreise og sommerferie i ett, dro til Island i ei uke, og vi brukte nok opptil 50 000 totalt på hele turen, inkludert alt.

Hadde på meg det her:

11909826_10207474425405737_799804602_n.jpg
 
Liker denne tråden :) Drømmer om å få det bryllupet gjort :)
 
Vi giftet oss i kirken :)
Hadde selskapet på Losby Gods :)
Skikkelig bløtkakekjole med masse tyll og glitter :p
Mat og alkohol var inkludert i prisen for lokalet :)
Kosta nok 60-70 000 uten at vi finregnet på det :)
Bryllupsreise ble tur i Norge i telt :) En av de beste turene våre :)
 
Giftet oss i kirke og festen var på et klubbhus(eneste lokale tilgjengelig på øya vi bodde på). Alt sammen kostet en 50-60 000kr og vi hadde ca 55 gjester. :) Bryllupsreise til Roma :) ImageUploadedByBV Forum1439742162.102262.jpg
 
Last edited:
Giftet oss i kirka. Hadde 85 gjester, 3 retters middag og åpen bar. Vi brukte omtrent 90000,-. Dro på bryllupsreise til Egypt :)
 
Giftet oss på en Strand i karibien i solnedgangen. Bare oss og ungene som brudepiker. Hadde en bryllupskoordinator og dommer som foretok vielsen og vitnet.
Hotellet spanderte suite, champagne, fotograf og middag på oss. Hadde karibisk sjokoladekake som bryllupskake.
 
Vi giftet oss på et kontor i Alexandria, Egypt. Bryllupsfesten holdt vi i montazha (sommerstedet til kongen når de hadde det) hadde skikkelig mat (vanlig der er type baguette eller annen billig og enkelt) sjokolade og vaniljekake (delt i skrått på midten), hadde ca 50 gjester og betalte ca 10.000 for absolutt alt.
Bryllupsreisen var i Sharm El Sheik, kun 4 dager pga jobben til mannen men uforglemmelige dager <3

1439745302091.jpg
 
Så fine brudekjoler!

Og høres ut som alle har hatt fine bryllup! Jeg er så klar for å bli gift, men vi vil vente til yngste kan delta i bryllupet. Hun er 5 mnd nå, så venter ihvertfall 2 år.

Ble forlovet julaften.
 
Vi giftet oss i Statens Hus. Middag/fest hadde vi i selskapslokalet hos Onkelen til min mann. Til middag var vi rundt 40 stk. Hadde et ganske kjent band som spilte til "fest" på kvelden da 30 nye gjester ankom. Var da altså ca 70 stk fra kl 18. Folk og ikke minst vi storkoste oss. Skulle ønske dagen aldri tok slutt. <3
 

Vedlegg

  • 1439746283284.jpg
    1439746283284.jpg
    60,2 KB · Visninger: 129
Vi gifta oss i kirka.
Festen var i kommunens tradisjonelle festlokale. 3 retters middag med alkohol hele kvelden var 75 gjester.

Kostet litt mer enn vi hadde tenkt men vi var veldig forbøyd med dagen allikveld. Kom vel på 100 000-120 000, så vi hadde ikke rom for bryllupsreise
Fant drømmekjolen min, og den passet med en mage:) var 24 uker når vi giftet oss
(Bildet er model bilde ;) ) 000 ImageUploadedByBV Forum1439747248.989460.jpg
 
Vi giftet oss i en kirke i Sverige og hadde fest på en fin herregård der i 2 dager. 30 stk totalt.
Hadde en enkel kjole som hadde kostet rundt 10.000 kr og fikk den til 500! Bryllupsreise ble Libya :)

Kostet rundt 35-40.000 tror jeg...
Og ingen alkohol, men mat i 2 dager.
 
Vi giftet oss i kirke og dagen ble feiret på det lokale speiderhuset. Middelhavsbuffet og kombinert kake- og dessertbord litt etterpå. Vi holdt alkoholen, men kun øl, vin og cider/ rusbrus. Cognac og Baileys til kaffen. Vi droppet alt som heter selskapsleker og fokuserte heller på dans, prat og allsang :) For anledningen leide vi inn et band som spilte alt mulig av musikk, slik at det ble noe for en hver smak utover kvelden. Hele bryllupet kom vel på rudt 60-70 tusen, hvis jeg husker rett.

Bryllupsreisen gikk til Bremen :)

Bildet viser ikke detaljene på kjolen så godt, men overdelen er overstrødd med små perler og krystaller, og skjøret er dekket av et tynt lag tyll med påsydde små perler her og der.
 

Vedlegg

  • kjole.jpg
    kjole.jpg
    46,6 KB · Visninger: 123
Giftet oss i kirke. Mannen min ville det.
Selskap på Åråsen stadion.
100 gjester.
Alt kom på tett opp under 200':eek:
Ingen bryllupsreise, men fikk tur til GranCanaria tre uker tidligere, av sjefen min.
ImageUploadedByBV Forum1439750163.330189.jpg
 
Giftet oss i kirke og hadde middag/festen på ett hotell med 3 retters middag, vin til maten og brudesuite inkl i prisen. Kom vel på 80-90 000 tenker jeg. Var rundt 55 gjester. Bryllupsreisen gikk til Vietnam;-)
 
Kirkebryllup med selskap på en gammel gård. Ca. 70 gjester, tre retters middag og vin til maten.

Kom på over 100 000 med alt. Bryllupsreisen ble lagt til sør-Frankrike.

ImageUploadedByBV Forum1439757263.782682.jpg
 
Last edited:
4.jpg Vi giftet oss i kirka. Hadde festen på et lokalt ungdomshus.
Kjolen var en enkel fra Agape. Vi hadde innleid kokk som lagde torskegryte og svinerull/ribberull eller noe slikt.
Vi fikk ordnet litt rimeligere vin og øl til maten gjennom en familievenn med bedrift, og ellers ba vi folk ta med drikke til festen selv.

Vi har ikke regnet ordentlig på totalsummen av klær og alt, for det har gått gjennom mange ledd og over land tid, men vi gjorde hva vi kunne for å få det rimelig, men fint.
Bryllupsreise har vi ikke vært på, får bli en annen gang.
 
Last edited:
Back
Topp