Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All my favorites...Å ligge på venstre side, med overkroppen høyt. Eneste måten jeg kan sove på.
Unngå kullsyre, kaffe, sterk mat osv.
Vi skal ha taco i dag, og jeg vet jeg får svi for det i kveld, meeeen, det er verdt det!All my favorites...
Rart at du skulle si det, for jeg har hatt skikkelig aversjoner mot tomatbaserte ting hele veien denne gangen og vil ha melk/yoghurt/ost/kremost (det skal sies at jeg vanligvis aldri spiser meieri ) jeg får prøve meg fremJeg klarer å styre det ved å ikke spise noen tomatbaserte produkter (pizza er aller verst) men kan spise litt sukkerfri ketchup.
Lovehearts, melk og yoghurt hjelper meg. Kommer til å holde meg til det mens det funker.
Haha sånn tenker ofte jeg å uff.. men men.. det er jo ikke for alltid!Vi skal ha taco i dag, og jeg vet jeg får svi for det i kveld, meeeen, det er verdt det!
Gaviscon og love harts har vært redningen her.Jeg vet ikke om fler har begynt å få dette.. men nå får jeg det hver kveld :/.. veldig ubehagelig.
Har googlet litt, og har litt å prøve, men hva er ditt beste tips? Enten om du har det nå eller sist?
Prøvde omeprazol på grunn av snuppsemammaen. Og det hjelper! Jeg slet med en ille reflux.Mitt beste tips er å få resept på omeprazol av legen. Det er helt trygt å ta i svangerskapet, og er det eneste som funker ordentlig. I allefall for meg. Alt av reseptfrie ting de solgte på apoteket og alt av kjærringråd/tips om hva man skal spise/ikke spise funket ikke. Til slutt fikk jeg halsbrann av vann ( ) og klarte nesten ikke få i meg noe mat.
Så denne graviditeten ba jeg om resept på omeprazol med en gang halsbrannen kommer.
Det fungerer slik at man ikke lager magesyre. Helt genialt. det som skjer i graviditeten er at hormoner gjør at lukkemuskelen til magesekken blir slapp så magesyre siver opp i spiserøret. Blir ikke bedre av at babyen vokser og presser på
Så Omeprazol - fantastisk!! Men prøv gjerne andre ting først, kanskje du er heldig og det hjelper.
Å ligge på venstre side er det eneste som fungerer litt her også (de kveldene jeg ikke har tatt omeprazol)
Så godt å høre at du har hatt så god hjelp av den!Prøvde omeprazol på grunn av snuppsemammaen. Og det hjelper! Jeg slet med en ille reflux.
Kunne nesten ikke spise noe som helst. Reflux gjorde at gravidkvalme ble utvidet. Og så ble jeg forkjølet. Hadde det ikke vært for omeprazol hadde jeg ikke kunnet spise noe. Og forkjølelsen trigget reflux, mens omeprazolen holdt dette i sjakk. Så nå har jeg det veldig bra på den siden. Kan sove med vanlig pute. Ect.
Nei, det kan faktisk funke. Gaviscon tyggetabletter inneholder mye av det samme, minus sukkeret. Hjelper ikke med Love Hearts her heller, og ikke synes jeg det smaker særlig godt uansett.Jeg har prøvd Love Hearts, men det funket ikke. Sikker på at det ikke bare er en unnskyldning for å spise mer godteri? ;-)
Haha definitivt ikke. Du må trygge de slik at de skummer en del. Det er det som roer ned syren=)Jeg har prøvd Love Hearts, men det funket ikke. Sikker på at det ikke bare er en unnskyldning for å spise mer godteri? ;-)