Sugetablettene Rennies, den ordinære, røde pakken De er trygge under graviditeten og smaker mentol. Klarer ikke de man får kjøpt i Norge, så jeg fikk mannen til å hamstre Rennies på apoteket på Schiphol. Få noen som skal utenlands til å kjøpe de. De selger de i mange land, i helt ordinære butikker og på apotekene, og skulle sånn ønske de hadde de i Norge også. Har vært sterkt plaget med halsbrann de to tidligere svangerskapene, men det er heldigvis ikke så alt for gale denne gangen. Drikker mindre melk enn tidligere, siden jeg har lest at det kan ha en negativ effekt og gi mere halsbrann, og så drikker jeg store mengder vann før jeg legger meg. Har nok Rennies til de neste ukene, så må jeg nok smiske med noen som skal utenlands igjen slik at jeg kan fylle kofferten deres med halsbranntabletter Har fremdeles mareritt om å våkne om morgenen med en halvsmeltet Gaviscon i munnen...ææææsj! Klarer ikke smaken etter å ha brukt disse litt i forrige graviditet når jeg gikk tom for Rennies. Aldri mere!